OT: Häst tidning
Någon som vet en bra tidning till ett rimligt pris? Vill lära mig lite mer, och kul med tidningar 0X)
/\
I
I
I
I
I
I upp

1# ??????
#2 Jag puttade upp X) På mitt egna lilla sätt 

Hästmagazinet, Hästfocus, ridsport. finns många.. vet inte priserna direkt.. :P men ja brukar läsa de…

ridsport är verkligen KALASBRA! Vet dock inte vad det kostar stycket då jag prenmurerar.. men skulle tippa på 40-50 kr? men den är tjock och massa bra läsning!
#5 Ja just det, den är såå bra läste den i bilen en gång.. (kompis hade med sig =))

Jag har precis skaffat en provprenumeration på Hästen.
#7 Vad trevligt, då kommer du få se Windy (min medryttarhäst) på omslaget i numret som kommer ut i Juli ;) Hästen och jag "samarbetar" lite vad gäller bilder - de behöver och jag fotograferar åt de. =P
F.ö är Hästen en mycket intressant och bra tidning!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Okeej

#8 Coolt, det får jag titta lite extra på :)
Jag brukar läsa Lucky Rider..

Ridsport förstås!
Jag dregglar annars över en tysktidning jag jätte-gärna skulle vilja premurera på, men det är ingen idé, min tyska är ännu inte bra nog för den :( Cavallo heter den, har massor med bra fakta och forskningsartiklar. Funderar på att premuera på den och bara hoppas å önsketänka att jag förstår mer än vad jag gör 
Snuttan, hitta nåt trevligt distansgymnasium/komvuxkurser/folkhögskola… Så får du studiebidrag för att gå hemma och dra, kanske maila lite eller snacka i tele me nån mupp ;)

Jag läser Lucky Rider.
Det finns ju en gratis tidning som ges ut på Odal och Östergyllen och så, däri står ju lite allmöjligt och den är som sagt gratis!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag får studiebidrag från gymnasium nu, är inte mkt (tror en tusenlapp), är ju sjukskriven ifrån det ;)
Cavallo-tidningen är fö inte särskilt dyr, vet inte varför jag ännu inte vågat mig på den…
Ah, men det är bättre än inget iaf ;)
Juste, tidning var det… Jag brukar inte läsa nån regelbundet, beror lite på vad dom har för artiklar. Fast Ridsport är helt värdelös, står inget jag tycker är kul alls i den :P

ridsport e ga intressant tkr jag, eller iaf tävlingsresultaten xD köper ngn tidning ibland om jag har mkt tid och pengar, men jag har inte hittat ngn "bibel" ännu ;P