jag är såååå ridsugen..
Min Tuborg har vilat nu sen tävlingen den 6/6 .. Skulle satt igång han för en vecka sen,men då hade han rivit sej en stor repa längst ryggraden.. O sen häromdagen när jag kom så hade han skadat sej i ena knät,fult sår o svullen.. o en litet sår på bakbenet.. Min häst lyckas nästan alltid skada sej på sommarbetet.. suck

Usch tråkigt…=( Förstår vad du menar me ridsugen.. Har inte ridit på 2 månader!!!! Börjar få abstinenes…Men den som väntar på nått gott….=))

Synd..
jag vill också rida…jag har inte ridit på 3veckor nu, om 8veckor, jag längtar precis inte eller jag längtar efter ridningen, men när ridningen börjar så börjar den dära F*cking skolan!

Förstår, så synd.. Jag är också ridsugen! har ett russ att rida på, men han drar bara ner huvudet när de finns gräs ju.. :P men ja håller iaf på att rida in fyra varmblod :) tur de, annars hade ja nog dött.. ;)

#1 Precis.. Vissligen har jag mammas 2 hästar o rida på nu,dom blev verkade igår så idag ska jag nog ner te betet o rida en sväng på Aqua.. Har fått tillåtelse att även fixa manen av mamma,tjatat i 2 år.. den är jätte lång o risig.. Hon har smal hals o stort huvud så hon kommer passa utmärkt i kort man.. slänger med en bild på henne:)

Har lånat häst några gånger, men annars inte ridit sedan slutet av september.