Hur ser din häst ut?
Twintower's Baltazar, okänt ursprung. Dansk import, troligen runt 12 år gammal. 158 cm hög. Efter att ha haft honom i snart tre år vågar jag gissa att det är mest arab i honom, och troligen en hel del travare av något slag.
Extremt rar liten häst, pigg och glad. Vi har tränat western men nu har jag planer på att sadla om till akademiskt vilket jag tror passar honom bättre eftersom han behöver gå i en lite högre form och har väldigt luftigt och fint steg.
Sedan ett par veckor tillbaka har han ståman! Det klär honom väldigt bra, men allt klär ju en skönhet…
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Min shettis heter Tombo Aramis och är född 2008. Jag har haft honom sedan våren 2009. Han är inkörd och påbörjat inriden. Vi grejar även med NH, lite trick och Akademiskt från marken. Han är en nyfiken och social grabb som gillar att göra saker. 
Bild från sommaren 2012
Real friends are hard to find, harder to leave and impossible to forget.

Unghästen Magica. Efter mitt gamla sto (utan stamtavla) och Daytona, E: Don Primero. Blev lite mindre än jag hoppats på, men väldigt trevlig att rida.

Ozzy, min foderhäst. Sk problemhäst. Fantastisk hoppstam och såldes dyyyyrt som unghäst till Sverige. Har flera syskon som går internationell hoppning, men han klarade inte pressen. Aldrig mött en känsligare häst. U Phedra Rateliere, E Desir de chateau UE Belpheger IV.
Här är min prins!
14 år, 164 cm hög och världens korsning, mamman är blandning connemara/irlänsk import och pappan blandning holsteiner/fullblod
Har haft honom ca 2 månader men bilderna är från i våras då jag var medryttare på honom. Tränar både hoppning och dressyr, har väl förhoppningar på att kanske kunna tävla lite låga klasser så småningom.
Nr 1 (den mörkbruna):
Carmichael LM, val f-2008, 170+ i mankhöjd, gick breederskval på 74% i augusti. En riktig slyngel men han är mattes <3 ändå ;)
Nr 2 (fuxen):
Hot Romance, sto f-2005, 164cm, ligger mig mycket varmt om hjärtat då jag haft henne sedan hon var 9 mån. Varit ute på foder i 1,5 år och fått ett föl i år. Kommer hem om 3v!
#20 Måste erkänna mig lite småkär i din häst 
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Här är min lilla ponny på 1,47 cm hon är en korsning mellan new forest och connemara hon är 19 år men beter sig mer som en 4 åring :P hon har sinna stunder då hon kan göra allt möjligt .. Älskar henne över allt annat <3 haft henne i 7 månader :D , vi har hoppat 105 cm som högst , hon har hoppat sm i lag och vunnit och ja :D hon är min sötnos min lilla tös
Jag har en kallblodstravare som kallas Dacke, e: Järvsöfaks ue: Pilmingutt, och är 11 år.
Är mestadels en körhäst, men rids och marktränas också endel. Tävlat lokal LA i precision- dressyrkörning.
Till vänster på bilden:
Lekapso Lettiskt halvblod född 2006 e. Lakijs u. Parvalde
En härlig madame med väldigt stark egen vilja. Köpte henne för drygt ett år sedan. Hon har ett fantastiskt fint steg och är mycket lovande i hoppningen. Underbar att rida om man själv är trygg och lugn. Ska i framtiden bli min tävlingskompanjon i både hoppning och dressyr, eventuellt fälttävlan.
Till höger på bilden:
Time Zone Varmblodig travare född 2001 e. Turbo Thrust u. Tea Time
Underbar, lojal och härlig vän som alltid vill göra rätt. Delar henne med en bekant och har haft henne i ca två år. Älskar att galoppera, gärna snabbt och gärna förbi andra hästar^^ Lätt i munnen, med bara lätta fingrar bromsar hon in och skrittar sedan på fria tyglar utan stress. Hade aldrig tränats när hon kom till oss och jag har nu upptäckt att hon älskar hoppning och håller på att utbilda henne på egen hand.
MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"
#17 Vad fin han är :)
Vad är han för ras och vad heter färgen han har?
Undrar bara för den färgen är så fin!! :D
Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden
Jag har en Islandshäst, född 1999. En fin, supersnäll och snabb kille. Han heter Smári, men kallas Smarre.
Matglad och gosig som få. Han är femgångare. Han är skimmel valack. 

#28 Ååååååååååååååååh, sååååååååååå sööööööööt! 
#26 Tack, jag håller helt med dig
Han är korsning mellan connemara, fullblod, holsteiner och någon irlänsk import, färgen heter gulbrun 
Min fina Jop H eller Sudden som vi kallar honom, vilket på småländska betyder en liten busig grabb som till exempel Emil i Lönneberga. Sudden är en frieserhingst född 2011 e Jesse ue Eibert. Fler bilder och hästar finns på min blogg stallvisionboön.se/blogg-2