#2 Var har du köpt dem benskydden? :D

#4 jag köpte min på flädie ridsport men dem finns på måna ställen om det var dressyrskydden du menade:)
MCH Linette

#7 Ja, det var skydden jag menade ;) Vet du var nånstans man kan beställa dem ifrån?

#8 var bor du ngstans?

Oj så tunn han var. Hur länge har du haft han nu?

#10 Norra Skåne ;)

ok för flädie ligger ju utanför lund. men jag vet inte där upp men det brukar finnas i dem flesta ridsportsbutilerna med märkes varor annars brukar dem ju nästn alltid kunna beställa hem.:)

#13 Okej ;) får la se mig omkring..

skydden är väll bara jhl-skydden som är så poppis?
finns på rätt många ställen, och likaså bilihetsvarianter…

#11 nu har jag haft ha i 7 månader ch har blivit jätte fin. men det är väldig svårt att få upp en häst. han är ätte svårfödd..
han äter sånt här bild upp foder i musli och får nu 4 l om dag + soja mjöl och mat olja.
inna jag köppte detta fodrethade jag hippo basic för han kan inte ha havre och det fick han 9 l om dan + det andra. och problemet är att han alldrig orkade äta så mycket. så om man har en kräsen eller "mager" häst så prova dodsson och horell eller n sånt. vet inte hur det stavas. men min kräsna häst trivs jätte bra med det. han bara äter och äter:P
MVH Linette

e det inga fler som har bilder på sina hästa eller när dem tränar. jag e ny här .. skulle vilja se:)

fina hästar :)

#19 jag har funderat mycket på hur din hästs namn uttalas..
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

selle? eller csillag?

ahha lina.. tror att det är jg som har tagit den bilden:P

Fiiiina bilder!! =)

haha har inga vackra bilder på denna datan men man får la bjuda på sig sj xP

gud vad söt ponny.. oo jag har inte hoppat barbacka på länge inte sen jag hade min ponny och det var 2 år sedan typ
jag o selle