klockren

Sött =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

häftigt ;D
varför la ni senap på mulen?

#4 haha det var baar för att min kusin käkade en korv så var det bara lite skojj:P hihi
#5 hehe okej :D

Tycker jag var elakt. Senap är starkt och svider.

haha ne det var ju ingen stark senap.sen var det bara mitt på mulen så han kännde luckten. han är jätte käslig. han gör sånt med glass och olja specielt som han får i maten:P han är så fjöntig. sen när han skummar i munne så tycker han det är obehagligt. ja han är lite coco den hästen:P hihi

All senap svider. oavsett om den är stark eller inte.
Senap svider väl ändå inte om man får det på t.ex handen? Låter lite konstigt att det skulle svida när h*n bara fick det lite på mulen…

haha! härliga bilder nettan XD

#10# mulen är ju jättekänslig och det svider. Din hand har ju mycket mer skinn än någon annanstans på kroppen.
#12 Jo det har du rätt i.

håller med gejsa. varför smeta senap på mulen?
hmm e det va väll inte så farlit. Skön bild iaf å gillar fjantisar som inte gillar allt :P. Gejsa testa å ta mild senap under armhålan där är vi alla känsliga ta en liten dutt å testa. Jag testa kände då inget.

snällt att smeta senap på mulen? Det svider på alla hästar och han rä ju jättekänslig säger du ju då måste det ju göra ännu ondare på honom ?

amen orka vara så sura. Vi gjorde det för en kul grej precis som ni aldrig har jet era hästar ng ovanlig och ne på mulen har en häst mycket skinn och korta spretande hår. sen var det typ så att hon fick på sitt finger och för skojj skull bara kleta av det på honoms mule. ser det farligt ut på bilden. ser ni ng senap.. nee..
så vad är det att diskutera. jag trodde detta var en trevlig och rolig sida. men orka såna tradiga svar..

Jag tror inte att det är någon som menar att vara otrevlig men det låter inte så snällt att kleta senap på mulen så det är klart att man reagerar. Det kändes rätt onödigt, varför liksom? Du har en fin häst iaf 
HAHAHA senap i armhålan hahahahahahha xD

Ja, det är en trevlig sajt här. Men att göra så onödigt som att smeta på senap på hästen det håller jag inte tyst om.

inte för att du ska ta det inna men när man är runt 12- 17 så vil man bara ha det kun och ibland vet man inte vad man gör. inte för att jag nte står för vad jag har skrattat åt men jag tycke facktist att det är en löjlig sak att snacka om. huvudsaken är att man inte gör illa sin häst för då hade du kunnat påpeka det mer. men jag pallar inte diskutera det. sen ursäckta men orka va sån och du är 48? kan vi skippa senapen nu. ville bara vara rolig för jag tycker bilden e rolig men nu stänger vi detta inlägget. förlåt mig miss

Vad min eller din ålder har att göra med detta förstår jag inte eg. Men håller med om att vi skippar detta. Antar att ni inte gör om det iaf.