Lön :)
fick min lön igår sedan maj..:D blev 5800 efter skatt ! Så nu ska d shoppas lite o en del ska sparas ihop till en häst..:) d bästa med att jobba det är när lönen kommer in på kontot! tänkt spara en del varje månad som jag skulle kunna lägga på en häst. Hur trivs ni andra med era sommarjobb?

har inget sommar jobb i år dels pga mitt ryggproblem/höftproblem och dels att där jag vill jobba måste man vara 18 för att få plöja åkrarna med hästar osv, men nästa år så skall jag söka.

har inget sommarjobb, fick ingte ;( målar lite hos pappa på hans hyreshus med ne kompis, men det går knappt framåt ^^
Börjar mitt sommarjobb nästa vecka, men jag har jobbat där förut och jag brukar trivas (fast det är träligt när det regnar hela dagarna, eftersom det är ett utomhusjobb (rensa ogräs mm))
*visslar* jag fick 22 000….

#4 inte illa.. :) jag är rätt glad oxå, såg att jag har dryga 10.000kr kvar efter att mina räkningar är betalda!… tjoho!

Jag fick 18 lite drygt, SUPER nöjd!!! =)

hehe jo d kan jag förstå att ni är :D jag tycktyr inte d va så illa heller med mina 5800 då jag gick i skolan då o bara jobbade nån dag i veckan o några helger. vad får ni i timlön då? jag får 82,65 :-… kommer få 99:-när jag fyllt 19.

jag har fast månadslön.. :)
jag har också fast månadslön, urkass lön.
men denna lönen var lite retroaktivt, semesterersättning, och mass övertid, på storhelger också, 200 spänn i timmen drygt.

Jag får inga pengar…
Ska vara mammaledig över sommaren, ringde och beställde blankett som jag fyllde i och skickade tillbaka. Fick inga pengar den 25 och inte i dag så jag ringde och de sa att de slängt min blankett!!! Varför frågade jag, för att det var fel sa hon. Men snälla det är ju ni som skickat mig blanketten!! Vi slänger blanketter som är fel och fel ifyllda sa hon bara…Så nu måste jag vänta in nya blanketter, fylla i och skicka tillbaka. När jag får pengar vet hon inte det är ju brytdatum den tolfte och så betalar de ut den 25. Kanske inte får några förrens nästa månad med andra ord…
Jag ÄLSKAR försäkringskassan 
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag håller med det roligaste är när lönen kommer XD
nämen johanna ! så kan dom väl inte göra ?
då får dom väl ringa och säga att du fyllt i blanketten fel ? herregud. myndigheter..*morr*

började jobba denna veckan. får lön den 16 i månaden. så 16 juli lär det inte komma in så mkt på kontot.(hmm..8*3+2*6=36 h, 36*100=3600, 3600*2/3=2400) 2400 bara. men den 16 augusti lär det vara lite mer. (30*4=120, 120*100=12000, 12000-3000=8000) 8000 iaf. och 16 september blir det lite också. trivs väl ok på jobbet men de två första dagarna var äckliga!