OT: Senaste veckans ris och ros.
Här kan ni skriva ris och ros om något/till någon som har hänt den senaste veckan. : P

RIIIIIIS till bilddagboken, jag kan inte lägga upp bilder
dessutom klöddar den sidan för jämnan! Grrrrrrrr!
ROOOOOS till hm? ingen aning.. ridsport.ifokus kanske? alltid lika kul att logga in och snacka med folk ;)
Ris till Bilddagboken av samma orsak som Cilla, riktigt kasst!
Ros till att värmen börjar komma tillbaka :D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
RIS till en kassörska på Yves Rocher.
Förra veckan följde jag med mamma o pappa till stan. Vi går in på Yves och kollar runt lite. Det går fram en man till kassan och ställer sig för att betala sin tvålflaska, då säger kassörskan med otrevlig röst att han inte fick stå där, för att hon var upptagen med att slå in en present. När mannen väntat ca 5 min, ger han upp och ställer tillbaka flaskan och går.
Då ropar kassörskan "idiot" efter honom, högt så att alla i affären hörde. Då kunde inte jag hålla tyst så jag sa oxå högt till mamma o pappa att " Om man är idiot här, så kan vi gå till Kicks istället." Då blängde hon på oss. : P

ros till min pappa som alltid finns när man behöver akut hjälp

ris till mig för att jag är konstig och dum
ros till sommarlovet :)

En STOR ros till min mamma som är såååå underbar!!
Och ris till *huuum* får nog bli alla dumma flugor som flyger omkring mig nu o som vägrar låta sig bli ihjälslagna…
RIS, till en dum k*rring (som körde ett tåg på Tunnelbanan) som vägrar hålla dörrarna öppna EN sekund till, så jag hade hunnit med det tåget :(
ROS, till mamma och pappa, som har sagt att jag ska få en sommarhäst! :)

Ris till alla som låtsas vara intresserade av Gejsa och Sorro. Men när jag väl börjar fråga en massa så blir det inget av. Dom flesta verkar inte ha rent mjöl i påsen. *ler*

ros till min pojkvän som står ut med mig under graviditeten. jag har ett jävla humör just nu hehe.
ris: till någon
ros; till dig för att du berättar allt så bra för mig 
Ris till att det är så j*vla dåligt väder :( Spöregn 23 timmar om dygnet typ..
Ros till Roland som tålmodigt står ut med oss småtjejer när vi vill köra hästarna, ha skjuts med transporten, åka på ridläger, ta ut sulkyn, ha hjälp med hästarna, skaffa ridbana eller.. låna toaletten. Haha va vi kan va jobbiga xD
ris till mitt jobb, jag är lite trött.
och min chef kan få en ros för att han är rolig och snäll som låter mig gå natten efter semestern med :D
Ris till vädret (jag är väl aldrig nöjd med vädret, men ändå XD)
Ros till min kära mamma som skjutsar mig långt ut i ingenstans, för att jag ska få rida islandshäst i en timma. Och sedan betalar för det också :)
Hanna
Ris till kommunen, vädret och lite annat..
Ros till Foxen som är en riktig klippa och till att mamma har fått lön
Samt mamma då som är sååå snäll:D

Ris till vädret, halta hästar, kompisar som sviker, personer som vill dö, vänner som åker bort, parlino (som inte håller vad dom lovar :@), bussar som går alldeles för sällan, spekulanter som inte hör av sig lr dyker upp och till mig själv för min lathet.
Ros till ja.. hmm, till att internet finns kanske? väldigt tråkigt skulle man ha utan det iaf :)