Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 476 ggr
Snuttan2
0

Natt-tråd

inga andra som är vakna å har tråkigt?

vad har ni för er nu under natten? Varför sover ni inte?

Snuttan2
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Två bilder på kvällshimmeln nere på jogging-spåret, haha.

Snuttan2
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

den andra

[louise80]
0

är vaken vad gör du uppe så här sent ?Skrattande

Snuttan2
0

Jag sover inte eller mkt lite, och gör det dagtid eftersom jag mår dåligt av ljuset och värmen :P

Finns få butiker eller saker öppna å jag är väll mindre social än osocial när jag får sämre vackor i hur jag mår = orkar inte umgås med folk = sitter framför datorn :P

[louise80]
0

ok, det gör jag med när jag inte jobbar eller e i stallet, har väldigt svårt för att gå och lägga mig i tid

[louise80]
0

men håller du inte på med hästar och så på dagarna ?

Snuttan2
0

Jag är sjukskriven ;)

Och just nu mår jag för dåligt för att klara av att göra något övht i stort sett… Jag är mest desperat för att inte ta livet av mig.

[slo]
0

#7 Därför du varit här så lite…? Har änna saknat dej lite ju :/

Alexandra13
0

Snygg bild =)

gejsa
0

Ja, det är synd att du inte ens orkar ta hand om min Sorro. Det hade både du och han mått bra av.

gejsa
0

Hon ligger nog och sover nu förresten. hehe

Snuttan2
0

Slo, min pojk har legat på sjukhus å jag är bara rejält trött på allt.

Är ledsen att det blivit som det blivit Gejsa :(

gejsa
0

Ja, det är jag med.

bubbelbubbel
0

vad är det som hänt med din pojk snuttan ? om du vill berätta.
jag hoppas du hittar lite ljus i livet snart…

Snuttan2
0

Han blev stabbed (kniv-huggen låter fel?) på jobbet. Fick ligga inne ett tag för att det skulle läka ihop rätt, hade lyckats komma åt organ också nämligen…

Det går snarare neråt än uppåt just nu.

gejsa
0

Har han inte fått komma hem än?

Snuttan2
0

Jo, han fick komma hem igår. Är inte säker på om vi ska åka och hämta vovarna idag eller imorgon nu riktigt, men de ska han iallafall direkt ha tillbaka. Vet inte hur smart det nu är…

gejsa
0

Nej, det kanske det inte är om dom drar i kopplet. *ler* Men du kan väl gå ut med dom isf?

Snuttan2
0

Jo det kan jag, brukar göra det en del. Men de är ju vana utav att arbeta och han kommer ju inte att arbeta heller på ett tag så de kommer ju bli understimulerade med antagligen… Jag tror på att det är bättre för dem att stanna hos hans jobbarkompis å få vara med å arbeta med honom, eller att han bara tar hem en utav dem. (för min del, helst den yngre eftersom den äldre och jag inte kommer lika väll överens…)

Cilla89
0

Vad är det för hundar ni har? :)

AliceL
0

vad jobbar din kille med? :o

Snuttan2
0

Är hans voffsar, inte mina ;) Två dobermannar. (stor anleding till att vi umgås övht Oskyldig)

Han har någon sorts väktar-jobb eller vad det heter… Går iallafall runt nattid å hjälper till att stänga ställen för natten å går runt på områden folk inte får vistas på å ser farlig ut. Har hundarna i jobbet, eller iallafall den ena, den andra utbildads väll fortfarande lite halft…

Cilla89
0

#22 Häftigt jobb ;D

[slo]
0

Usch vad jobbigt Snuttan, hoppas det löser sig snart… PM'a om du känner för att surra av dej lite ;)

bubbelbubbel
0

men usch så jobbigt, det är ett farligt jobb han har…=/
hoppas verkligen att han kommer bli ok nu.
och du också..