Vart kan man köpa täckeshängare?
Någon som vet vart man kan köpa såna här täckeshängare som är på bilden?
Tacksam för svar!
Väldigt lätt att göra själv annars. Var en smart lösning. Sådan ska jag bygga =P
Medarbetare på westernridning.ifokus
Okej, bygg en åt mig med ;) någon annan som vet vart man kan få tag i dom?
smart lösning! de ska jag svetsa sen i skolan :)
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
#3 Svetsa? Det är väl bara en plåt som är böjd och tillskuren med löst liggande pinnar ovanpå?

Träbit och några runda pinnar :)
#5 Precis. Kvastskaft/rundstav finns att köpa billigt. Så bara några stöttor (eller om man råkar har någonstans i stallet där det passar sig att hänga mellan nogåt), funkar ju i trä likväl som i metall. Väldigt simpelt att bygga/fixa själv.
Alltså, jag tänkte att svetsa "gropar" osv ist att såga för att rundstavar ska sitta bra :D
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
sedan de där rundstavar ska jag se om jag får ta från skolan också :D
#7 Ah, svetsa gör man ju för att sätta ihop saker. Kapa/skära/klippa/flexa brukar man säga när man ska "ta ut" ut en plåt.
det vet jag ;) jag pluggar vvs, ser det som en chans att få gratis material samtidigt utbildning på köpet :D skära m svets gör man m nå mer tyngre plåt, de va de jag tänkte på, annars hur skulle jag fästa de på å vill gärna svetsa fast plåten m "väggen" innan jag sätter upp den.