OT: Kvinnlighets test
Skäms på mig, stal adressen från glamour sidan 
Så, hur kvinnliga är ni?? Ja Jonas får väl vara med han oxå då =)
Utan att titta på testet, så anar jag att jag kommer få högre poäng än vissa tjejer här inne… 

Jag fick 220 "Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!"

Ja men testa då Jonas =)

jag är en tjejig tjej 191 poäng. Det råder ingen tvekan om att du har kvinnlighet i dig, varken hos dig eller hos de i din närhet. den genomsnittliga manlighetspoängen var 188, ….
Din poäng: 97
Du är kvinnlig, fast ändå inte. Du befinner dig i den neutrala och gråa zonen.
Där fick ni nåt o bita i, flickor :P
Din poäng: 254
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!
160 XP
235 p
"Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!" : D
Jag leder, jag leeeder!! :D
#9 Japp, grattis hittills… Jag gjorde testet två ggr, först fick jag 254 p som du Juve, men så tyckte jag inte att jag satte helt rätt svar på några, så det blev 235 p… haha : D
Det var en fråga som inte gick att kryssa för mig, var det så för er med??

Nä inte för mig iaf

Din poäng: 190
Du är en tjejig tjej. Det råder ingen tvekan om att du har kvinnlighet i dig, varken hos dig eller hos de i din närhet.

#9, neehee =P ^^ För jag fick 287 ;)
jag fick 228.
287 =D

Din poäng: 283
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!
Fick mer nu än när jag gjorde testet på Galmour… Hmmm = /
Grattis till ledarna!! Nu ska jag gå o kolla om det är ngt på tv, god natt allihop… : D
Din poäng: 139 Du är en tjej. Inte kvinnlig nog att kallas för tjejig, men tillräckligt för att kallas för tjej.

260 :)

170
Du är en tjejig tjej. Det råder ingen tvekan om att du har kvinnlighet i dig, varken hos dig eller hos de i din närhet.

Din poäng: 156
_Du är en tjejig tjej. Det råder ingen tvekan om att du har kvinnlighet i dig, varken hos dig eller hos de i din närhet.
Totalt har 52862 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 188.419601983
_
Där får man för att man kan gå i högklackat och har hår till axlarna, något annat kunde inte ge mig poäng 

Min poäng: 156 p

179;) blev förvånad

184 poäng fick jag hehe!

193 ;)
#13 288, mohaha ^^ -16 på manlighet dock..

172.. Oj, vad kvinnlig jag var! :S Haha :D
-7 på manlighet, det var ju tur iaf! XD
293 : Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!
- Mvh Emma

jag hade 366 i kvinnlighet och 74 i manlighet ^^

Vart såg man manligheten?
#30 Den såg inte jag heller… : P
Din poäng: 264
Din poäng: 196
Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?

Din poäng: 28
Du är antingen en pojke i 10 årsåldern eller så är du väldigt omanlig.
Trots att manligheten under få, korta, och inte viljeutlösta tillfällen lyser igenom så är du inte manlig.
De ni ;P Eller så är jag en tjej i 12-årsåldern 
Haha, jag fick - 37 på manlighet xD
- Mvh Emma
Jag fick -10 i manlighetstestet…
shit!!
Jag hade 208 å kvinnlighetstestet och 90
på manstetet..
Det var som sjutton bara för att jag gillar bensindoft, fotboll och småpruttar ibland!!!*mooohahahahaaa*
Mrs-Dibs, hihi… Vi är nästan likadana, fast tvärt om :P
Fick 256 på kvinnlighetstestet
#39.. ja det vart ombytta siffror… Så vi påminner nog om varandra:o)
195 xD

Kvinnlighets testet: 139
Mannlighetstestet: 49

283

ojjdå
kvinnlighet. 216
mannlighet. 71
204p x DDD
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
HÅLL I ER NU XD
Din poäng: -20
Du är inte en man. Du är snarare en kvinna. Det finns dom som är mer omanliga än du, men du har en bra bit att gå innan du ens kan börja kalla dig för en ung pojke.
Du tycker trots allt att män klär i rosa urringade tröjor.

Jag fick 70 på manlighetstestet

169 poäng fick jag på kvinnlighetstestet.
#49 9 Mer är mig då :D
Din poäng: 228
Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!
Ha, det där klarade min syseterdotter mer påäng på an jag å hon är 14år säger ju lite om frågorna.

Jag fick 215 på kvinnlighetstestet.

#50# Japp! Det verkar så. *ler*
#53 *smile*

Men jag kanske borde ha mer. Är ju en gammal tant och du en ung flicka. 

kvinlighets test 171p
#55 Jasså säger du det gejsa XD man är juh under 10 
Jag fick 276 poäng

#57# Ha, ha det tror jag nog inte riktigt på iaf.
#59, nä de är jag faktiskt inte XP

Men 15 kanske?
Din poäng: 158
Högklackat, kan jag springa i.. Och det flikkor. måste vara kvinligt om det är 10 dm stilettklack !!

295 fick jag :) Känn den ni XD
jag fick 116 
Måste va pga jag inte ser på dokussåpor, sminkar mig varje dag och inte kan jag namnet på 20 kläder på strak arm!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
#61 Nopp, för mkt XD Nä nu säger jag inte mer.
Din poäng: 145
Du är en tjej. Inte kvinnlig nog att kallas för tjejig, men tillräckligt för att kallas för tjej.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
gjorde manlighetstestet också….. :D
Din poäng: 95
Du är inte en man, men du är inte heller en pojke. Du befinner dig i gråzonen som kallas för 'kille'.
Du gillar partydrinkar och har enbart fjun på kroppen.
bilden dom visade, föreställde AL bundy från serien om deras familj ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
264 på kvinlighetstestet
-17 på manlighetstestet

#65# Ha, ha då vet jag. Du är 14 år.

gjorde manlighetstestet fick -6.
Din manlighet är lika stor som den hos färgglada partydrinkar. Dvs. lika stor som den hos en ung kvinna (ingen alls).
och den genomsnittliga manlighetspoängen här var 115,….
Kvinnligehet: 158
Manlighet:127
Din poäng: 127
Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man!
Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock.
HAHAHAHA, att jag var en sådan man !!
jag fick samma komentar som #18 men fick 148

231
127
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst