Hälsning från Island
Skulle bara tala om att jag har det jättebra, även utan den svenska värmen. ;) Har väl vart runt 10-15 grader, växlar mellan sol och regn, fast har vart mest sol/mulet och rätt varmt faktiskt. :) Gården jag är på ligger precis vid havet, det är hur fint som helst, och extremt härligt att rida på stranden. :) Ska försöka lägga in bilder sen nån gång också. Kram till er alla, och glad midsommar. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Halloj på dig. Nästan samma väder som här då. *ler*
Förstår att det är mysigt att rida på stranden.
Bilder väntar vi alla på otåligt.
Trevlig fortsatt midsommar.

Glömde vad jobbar du med där? För hästarna går väl på en stor lösdrift så mockning lär du väl inte behöva göra? Rider du bara? Hur många hästar har dom?

Hejsan svejsan.
Oj, oj… Det låter superhärligt! : )
Jag har ingen som helst aning om hur många hästar de har totalt, ca 30 som rids och tränas och så, men sen är det ju fölston och massa massa unghästar som inte är i träning och andra hästar som inte rids och så..:P Men jag rider och tränar unghästar och hjälper till med annat som att flytta/valla hästar och så. :) Igår var jag ute och red tre unga hästar som inte har lärt sig tygeltagen än, det var lite småspännande..;)
Ibland har vi hästar inne i stallet på dagarna (fast det är inte direkt som ett svenskt stall..;)) så det behövs "mockas" (=skrapas ihop och tas upp med spade) ibland.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Är det hästar som ska säljas till Sverige och andra länder sedan som du ska rida in?
Japp :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
ALLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEX !!!!!!!!!!!!!
HEEEJ ! hur mår du ? du måste komma in oftare ju, det är ju tomt utan dig !

Kul o "se" dig :D o härligt att du trivs o så :) Väntar på bilder :P

gu va kuuul :D

Skoj!! Härligt att du trivs!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

det måste ju vara rena drömmen
Hello Alex! Hoppas att du har det hur bra som helst! Låter ju onekligen fantastiskt!!
Ååååh vad roligt att höra ifrån dig :D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

låter härligt! :D kul att du trivs! :)
Hej hej! :P
Va kul att du har det bra! (haha jag e trött kan inte skriva normalt xD)
Mwahahaha.. Dumma unge.. Vad ska man med Island till? Bara en massa fjolliga töltande hårbollar som inte ens vet vad tyglar är.. ^^ Näääe, usch.. Jag sa det redan från början, men nääääe, lyssna inte på mig du.. Jag sa att vi kunde byta jobb!! Du ångrar dig nu va? :P
Hahahaha.. Jag är inte aaaaaalls avundsjuk!! Ooooh, nej, hur kan du ens troooo det? :P
Hihi.. Nämen jag ska försöka boka biljetter om jag hittar nån bra resa.. ;) Så bli inte förvånad om du vaknar upp en morgon och hittar mig i hagen med en massa fööööölisar.. ^^

Hej Alex, vad skönt att du trivs och mår bra, hur länge stannar du där ?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

kul att du trivs :D
#17 - Tills i höst någon gång.. ;) Svarar eftersom man aldrig vet när hon kommer tillbaka till internet.. ;) Hihi.. Den där ungen har ju gått och kärat ner sig i en dum häst.. :P Eller en med fel färg i alla fall.. ;) Men han är såld nu!! :D Som tur är.. ^^
Hej alla! Jag mår bara bra, är storm ute idag så man kan inte gå rakt..:P Hade det funnits träd hade de blåst ner hela högen. ;)
Men Maaajaaaaa du ska ju komma hit. Nu. Och JOBBA! Köp en flygbiljett bara så fixar sig resten. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Och Maja, jag har hittat mååånga mysiga hästar… ;) Men jag tänker inte tala om färgen på dem. :P Men det är ingen fux i alla fall. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hej hej, kul att du trivs. : )