Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttidningsurklipp
Läst 668 ggr
Mandysan
0

Kommun h*****e!

Gud vad förbannad jag är på kommunen, ist för 1,5 km till stallet har jag drygt 3 km nu!

Klubbens hemsida där ordf. har skrivit… Känns skönt att veta att styrelsen oxå försöker att göra ngt…

Galoppan
0

Jag har 1,5 mil… Hehe…

steffy
0

jag har max 400m, hade 30m till stallet innan när vi bodde på gård

divansson
0

nu är vi två om att ha 3km till stallet.. det är en gångväg som man inte får GÅ på! :@ för att vägen inte skall gå sönder.. äh, ja brukar gå på den iaf.. ;)

Kattapult
0

Jag har 10m till stallet ^^ haha xP Förut hade vi typ nån mil :P.

[Emma123]
0

till min ridskola har jag typ en mil men det fins en ridskola närmare men jag vill inte byta har så bra ridlärareOskyldig

Cilla89
0

Tråkigt att det blev så :/

__iE
0

tråkigt att det blev så jaa!

Men 3 km är inte så långt jue :O Ta cykeln så går det på ngr minuter! :)

Midlingur
0

Jahapp… Jag har 2,2 mil, men med kollektivtrafik och cykling tar det drygt en timme dit.

divansson
0

#8 va jobbigt, cykla en timme.. :P nått ja inte skulle palla i första taget..

bnoffan
0

3 km är ju ingen fara om man tar cykeln! När jag red på ridskola när jag var yngre hade jag runt 8 km och dit cyklade jag oftast flera ggr i veckan.

Globen
0

3 km de är ju itnegenting..
ja har 5 mil till min häst ja:/

Alexandra13
0

#vad tråkigt! :(

Alexandra13
0

med cykel tar det typ 15-20min (beror på vädret, och hur snabbt man cyklar, det är två jobbiga uppförsbackar också)

Med bil tar det 10min!

AusaBausa
0

var skötare i ettt stall förr o då hade jag 2 km enkel väg…cyklade i ur o skur till stallet, gick det inte o cykla pga snö tog jag skidorna…  ;-) fram skulle jag!

fridak
0

jag ahr en mil till stallet men jag tar bilen…men om det bara var 3 km så skulle jag cyklat. visst känns det surt när det blir lite mer än dubbelt så lång väg men det kunde varit värre också…