Kommun h*****e!
Gud vad förbannad jag är på kommunen, ist för 1,5 km till stallet har jag drygt 3 km nu!
Klubbens hemsida där ordf. har skrivit… Känns skönt att veta att styrelsen oxå försöker att göra ngt…
Jag har 1,5 mil… Hehe…

jag har max 400m, hade 30m till stallet innan när vi bodde på gård

nu är vi två om att ha 3km till stallet.. det är en gångväg som man inte får GÅ på! :@ för att vägen inte skall gå sönder.. äh, ja brukar gå på den iaf.. ;)
Jag har 10m till stallet ^^ haha xP Förut hade vi typ nån mil :P.
till min ridskola har jag typ en mil men det fins en ridskola närmare men jag vill inte byta har så bra ridlärare

Tråkigt att det blev så :/

tråkigt att det blev så jaa!
Men 3 km är inte så långt jue :O Ta cykeln så går det på ngr minuter! :)
Jahapp… Jag har 2,2 mil, men med kollektivtrafik och cykling tar det drygt en timme dit.

#8 va jobbigt, cykla en timme.. :P nått ja inte skulle palla i första taget..

3 km är ju ingen fara om man tar cykeln! När jag red på ridskola när jag var yngre hade jag runt 8 km och dit cyklade jag oftast flera ggr i veckan.

3 km de är ju itnegenting..
ja har 5 mil till min häst ja:/

#vad tråkigt! :(

med cykel tar det typ 15-20min (beror på vädret, och hur snabbt man cyklar, det är två jobbiga uppförsbackar också)
Med bil tar det 10min!
var skötare i ettt stall förr o då hade jag 2 km enkel väg…cyklade i ur o skur till stallet, gick det inte o cykla pga snö tog jag skidorna… ;-) fram skulle jag!

jag ahr en mil till stallet men jag tar bilen…men om det bara var 3 km så skulle jag cyklat. visst känns det surt när det blir lite mer än dubbelt så lång väg men det kunde varit värre också…