Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 736 ggr
BettaSplendens
0

Tävlingsklädsel

Om en vecka ska jag vara med i min första tävling (dressyr) men har lite klädproblem. Jag hade tänkt ha ridskor+chaps, vita ridbyxor men sen ha jag ingen aning vad jag ska för tröja.. Jag har en tävlingtröja men blir ju för kallt med bara det. Hade tänkt och köpa en kavaj och har kollat på blocket men hittar ingen nära mig som är i rätt storlek och pris.. :(

Det är finns ingen klädkod men ekipaget ska vara välvårdat, så vad kan man ha istället för en kavaj? :)

JustMySelf
0

Är det klubbtävling eller lokal? Glad

BettaSplendens
0

Klubbtävling :)

Spiritinthesky
0

då kan du rida i bara en vanlig ridjacka! Svart är ju snyggast till de vita byxorna och svarta chapsen tycker jag :)

Isa Aronsson

www.stallequino.se

BettaSplendens
0

#3 Aha, vad bra. Jag har ungefär denna http://www.agerstaridshop.nu/images/Crew%20Jacket%20Navy.jpg tror du det blir bra? :)

Spiritinthesky
0

Absolut, kanonfin! Snyggt med så enkla jackor på tävling tycker jag :)

Isa Aronsson

www.stallequino.se

JustMySelf
0

Klubbjacka funkar absolut, är också snyggt med en svart, enkel v-ringad tröja över en vit polo, brukar finnas på typ H&M Glad

Caf_Roy
0

Vad har du för storlek och i vilken stad bor du? Jag kanske har någon urvuxen som ligger i botten på någon låda.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

BettaSplendens
0

Tack för tipsen! :D

#7 Det skulle vara toppen! Jag bor Lund och har runt 32-34 men en 36 borde också funka eftersom jackor och kavajer inte gör så mycket om dom är lite stora :)

Caf_Roy
0

Ska kika på vad vi har liggande i dagarna, pm:ar dig om jag hittar något.

Caf_Roy
0

Tyvärr, den jag tänkte på var strl 28. Herregud, har man varit så liten?