löshoppningsfilm!
tänkte dela med mig av min häst på löshoppningsfilm!
vore roligt att se era hästar i action åxå!
lägg in! =)
hoppas bara dettta funkar nu!
(den ses i winamp eller windows media player)

kanon bra kvalitè på häst och film;)
-jag är usel på filma.
är det den hästen du har till salu?
mvh Linda
Stam?ålder , pris osv..Nyfiken ju..
går media-skola! =)
okänd. hon är -95. 50.000kr före behandlingen, nu måste ju såklart priset diskuteras.
tävlad LC hopp, Lb dressyr. mkt trevlig, underbart snäll i alla lägen, dock lite busig i hoppning ibland, för de är ju sååå kul!
du får ett bra pris ;)
kan föressten lägga till att hon hoppar lite stelt på filmen, vi fick typ 3 dagar senare evta att hon var halt på båda fram… hon brukar se smidigare och "lättare" ut.. hoppar dock gärna!

jag tänkte inte för min egen del utan för ett uppdrag de köpte häst för ett halvår sedan men det vart fel häst.
Vivaldi i mitt fotoalbum..
jag ska tipsa om din häst.
Hur hög var han?
waww.. det syntes ju nästan inte på hästen när ni höjde..!
Jätte fin!
Hur högt hoppar H*N när det är en ryttare på?

Jättefin häst, verkligen!
hon är 156 cm.
jag har personligen hoppat enkelhinder på ca 125. hon har löshoppat 155. tävlad 1.00 med kap för mer.
hoppat banor på ca 110.

Perfekt de vill ha en liten häst.
-Återkommer när jag pratat med henne/Linda
jättefin!!! hur bar du dej åt för att kunna visa den? jag har försökt att lägga in film, men det gick ej
la in den vart? du tänkte på sidan? så länge du har den som fil på datorn så äre bara att ladda upp som vilket kort som helst.
om det inte funkar, testa byta program på den, så kasnke det funkar..
Kanon fin häst,verkligen! Den kan du väl inte få problem att sälja?! Mycket fin kvalite' på filmen oxå! MVH S
problemet är ju som sagt att hon inte gick igenom besiktningen helt… plus att hon är lite busig
nu har jag provat ett par ggr utan resultat
det går inte att lägga in en filmsnutt för mig….

Första filmen jag kunde se på överhuvudtaget. Otroligt! Men jag tänkte när hästen hoppade det näst sista att det såg lite tungt ut. Nuddade nästan hindren såg det ut som. Sista höjningen förstod jag att hästen inte skulle klara.
ja, hon var lite loj denna dag!

she löövs it
#15 Du sa väl till mig i mejlet att hon hade gått igenom vetrinärbesiktingen utan problem ? =S Och här säger du att hon nästan gick igenom? =S
hmm jag får inte in en film, det står bara error… *suck*
#17 ja hon gick igenom utan anmärkning nu, men som jag sagt tidigare så hade hon en liten inflammation tidigare
jättefin.. men då kan ni få se snuttar på mina pållar ju!!!
#19 Jaha.. *Pust* Man måste ju vara på den säkra sidan xD