Hästfilm sökes
Hej,
Jag såg en hästfilm för massor av år sen på tv1000 men kommer inte alls ihåg vad den heter, så om någon vet vilken det är så är det jätte uppskattat.
Den handlar om en kille i typ 20-årsåldern som åker ut till sin faster och kusin (tonåring) till deras ranch. Men ranchen blir utmätt och dom måste sälja allt på auktion men tack vare att killen kommer på att enligt lag så måste all mark skyddas där det finns vilda mustanger, vilket det gjorde på deras ranch, lyckas dom rädda ranchen.
Någon som känner igen det och vet vilken det är?
Det låter som en av Flicka-filmerna, men Flicka 1 och Flicka 2 handlar om två olika tjejer, den ena som bor på ranchen och i den andra så är det en annan tjej som får komma och bo på en ranch. Flicka är hästen det handlar om…
Det skulle kunna vara en Flicka 3, men så vitt jag vet finns det ingen sådan.
Men jag är idel öra över svaret på vad filmen heter. Älskar hästfilmer själv. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Å jag känner igen den där… Satt och kollade igenom inspelade vhs filmer från före min tid eller när jag var väldigt liten, typ slutet på 80-talet eller början av 90. Men jag har tyvärr ingen aning om vad den hette, det stod inte på bandet så det var därför jag kollade
Hakuna matata!

#1 Nej, en Flicka film är det inte :)
#2 Tack för svar iaf :)
hmm..det ringer en väldigt otydlig lite klocka hos mig..känner igne storyn men inte vilken film det kan vara..
ingen annan som har bra minne? :S
Djuren framför allt, alltid!