Ranch Horse Classic
Ja, är det någon som ska dit nästa helg? Jag lurar på att åka dit över dan på lördag, men får väl se :)

Vart är det nånstans? Jag ska inte dit men. Ska på Peace&Love.
Det är på high chaparall ;)
www.rha.nu tror jag till och med.

High chaparall är kul, det tar inte alls lång tid för oss å åka dit, ca 1timme bara..

Aha, det är nog lite långt iaf.

oj, liite väl lågt.. förra sommaren åkte vi till kolmården, High Chaparall och skansen.. de var en resa på fyra dagar.. :P så, öm.. tror inte det..

Jo det tar bara 1h, jag är helt SÄKER! Eftersom att åka till flaten tar en halvtimme och åka till high chapparal ifrån flaten tar inte alls lång tid! Eftersom flaten nästan ligger vid high chapparal, nu tänker jag inte skriva här mer, eftersom ni inte tror mig!
Byebye

#6, alla bor ju inte där du bor ? Så alla de andra som svarat har ju liiiite längre än dig till high chapparal ;) :P

#6 du missuppfattade kanske? de andra har svarat trådskaparen..

Men de verkar inte tro på vad jag säger!
mmm..orka
men alexandra, om det är divansson och sandi du tänker på som inte skulle tro dig, så skriver dom ju att dom har lite för långt ? inte nånting om att dom inte tror dig ?
jag har iaf bara runda slängor 20 min…:)

#9# Vilka de? När jag läser hela tråden så det ut som om #4# Sandi svarar slo inte dig.
Du har nog missuppfattat tråden. Dom skrev inte till dig.

Får se om det blir en av dagarna. Skulle ha tävlat koklasserna men kusen min är inte riktigt fräsch
så han får stanna hemma
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Oh jag fick just veta att Svenska TinkerSällskapet ska ha monter där :) Så om ni ska dit hittar ni nog mej där :P
det skulle vara roligt att åka dit, men det är ju en bit att åka för mig.

Ja skrev till slo
det är lite långt även om jag skulle vilja åka. Bor i Blge (dalarna)