Tränare ??
Inom vilken disiplin rider och tränar ni ? och vilken tränare använder ni er av ?

Tränar både hopp och dressyr.. Och tränar för Monika Schaller.. Hon har själv tävlat upp till Svår fälttävlan på ponny och stor häst.. Numera tävlar hon enbart hoppning..

Jag tränar främst dressyr, men även hoppning 1-2ggr i veckan. Hoppning tränar jag för Göran Casparsson, ibland även dressyr.
Men min mamma Christina Due-Boje hjälper mig nästan varje dag med dressyren. På lov brukar jag åka till Tyskland och träna för Karin Rehbein (som bl.a tävlade och tränade Donnerhall) Till och från även för Rose Mathisen.

Jätten tränar framför allt för Katarina Gustavsson.
Själv har jag tränat för Markus Westergren i hoppning i dressyr har de varit olika men framförallt Cecilia Hansson

Jag tränar både hoppning o dressyr..Min dressyr tränare är Elisabeth Östberg:) Och min hopp tränare är Stefan Sjögren!:)Elisabeth tränar ju själv dressyr upp till msv typ..Och Stefan tävlar väl 1,50 hoppningar typ..hans döttrar oxå:)

tränar hoppnig för Annsofie Oscarsson
jag rider western och har ridit för Stina Gatel en gång som jag ska fortsätta med i höst.
Mestadels tränar jag drewssyr för Magdalena Rubensson. Om det blir hoppning ngn gång så blir det för Diana Johansson. Sen de fåtal gånger Anna Axelsson kommer till oss från Vallentuna ridklubb så rider jag för henne. :)

#5 jag tränade för annsie förra året=)

#8 visst e hon bra:)

i hoppning tränar jag för Katarina Strand, vet faktiskt inte så mkt om henne men hon är okej. Men när vi har kommit lite längre i utbildningen blir det någon annan.
I dressyr tränar jag för Britt- Marie Henningsson Ivarsson. Hon är jättebra och jätteduktig. Trivs verkligen med henne men hon är rätt dyr så får se ifall jag fortsätter eller bytar till hösten :(
Tränade dressyr för Dennis förut när jag red herr fläck, men nu blir det markarbete / allmänt hyffs med den lilla… För samma kille, han e skitduktig! Vet inte riktigt vad det kostar, glömmer det för varje gång… Men det är värt pengarna :)
JKag tränar både hoppning och dressyr. Jag tränar för Camilla Andreasson i hoppning och Malou Gustavsson i dressyr

jag tränar hopp och dressyr. Tord Westergren är min underbara tränare=) jätte bra=)

just nu maria winberg, gunilla stenström, birgitta guner och snart sussie pålsson ;)

jag tränar dressyr för camilla andreasson och kommer att träna hopp för camilla andreasson( en annan camilla andreasson dom är två) =)

Rider för Toini Pettersson.

min mamma och pappa hjälper mig med probelm och är även lite ridlärare för mig ibland+ får hjälp av en duktig tjej på stallet som hjälper mig med hjälperna och sitsen.

Jag rider western och börjat med distans.Inom western har jag en tjej i stallet som heter Katarina Solberger Gustavsson som många tränar för.Sen tränar jag även för westerntränaren Per Larsson.Har många duktiga tränare i stallet.Stallvärden tävlar på hög nivå inom distans också.
julianaS - vet du när "HoppCamilla" kommer ut till håbo igen??