Täcken säljes
Städade i sadelkammaren i somras och hittade flera täcken som vi inte använder.
Ett [B]Weatherbeta freestyle regntäcke[/B], brunt med blå kanter/detaljer, aldrig använt - ligger kvar i påsen. Kryssgjordar, bensnören, karbin + karborre i fram. [B]Stl 135[/B], köptes för 1 100 kr, säljs för [B]700 kr?[/B].
Ett rött [B]Catago vintertäcke, 150 g[/B], kryssgjord, karbin + resår i fram. [B]Stl 125[/B]. Inte helt urringat, men inte hel hals heller… Täcket är använt några gånger, tror jag missat att tvätta det, det är en massa hår i. Köpt för 825 kr, säljs otvättat för [B]400kr?[/B]
Ett blått [B]Kimberly regntäcke[/B], kryssgjord, bensnören, karbin + kardborre fram, använt några gånger. [B]Stl 125[/B], säljs för [B]500 kr?[/B]
Två [B]Jacson svettäcken[/B], blått nät och beige fleecekanter. [B]Stl 125 och 135[/B]. Användda några gånger. Säljs för [B]150 kr st?[/B]
Inget täcke är slitet men har legat några år sedan de användes, jag tror alla utom det röda är tvättat innan det lades undan. Priserna kan diskuteras men jag skickar inga täcken, är du intresserad får du komma hit och titta. Jag bor några mil N Göteborg.
Jag vet inte hur man lägger in bilder här, men vid intresse kan jag maila ;D
Puttar upp - ingen som är intresserad?
Man kan pruta ;D
tror att de vore bättre m bilder :)
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
För att lägga in bilder så trycker du "Välj Fil" (grå ruta) nedan, trycker på den bild du vill lägga ut från din dator. Vill du att bilden skall synas direkt i ditt inlägg kryssar du i (under övrigt) "Visa bild direkt i inlägget"
Tack :D jag ska prova men det verkar inte funka i mobilen?
Ok, bilderna visar alltså
regntäcke weatherbeta (brunt)
vintertäcke catago (rött)
regntäcke kimberly (blått)
Jacson svettäcke (blått nät med beige fleece)
Nää det verkar inte som om det funkade så bra. Du får kanske ta det på vanliga datorn hemma ;P
Medarbetare på westernridning.ifokus
sådär, nu haglar förstås buden ;D
Jag har pmat dig.
#8-9 Du vet att du kan klicka på "hantera" och ändra i inlägget, tex om du skrivit fel, glömt trycka på "visa bild direkt i inlägget" eller om du laddat upp fel bild så kan du byta osv.
Medarbetare på westernridning.ifokus