Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 2627 ggr
Mill4
0

Tips på sadelutprovare

Behöver ta ut en sadelutprovare till min häst (Värmdö området).

Dock har jag mött sadelutprovare under mitt liv som inte alls kännts seriösa :/
Har någon utav er någon att rekomendera?

kaka1234567
0

Jag har en riktigt duktig Peter Winslow heter han . http://www.winslowssadelmakeri.se/sadelinpassning/

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

CelsiusT
0

Peter Winslow är bra och kan sin sak. Seriös.

Medarbetare på westernridning.ifokus

kaka1234567
0

Ja han är främst i landet och jag litar på honnom upp till 100 han är helt oberoende av märke . Sen tar han hänsyn till hästen sadeläge och tipsar om passaden sadelgjirdar som passar just din häst . Och är noga med att häst och ryttare ska sitta bra i sin sadel .

_Mvh kaka
_

iidajjackson
0

Sharpman.. haha ^^ min pappas säljer till dem, så han som äger det känner pappa väldigt väl ;)

kaka1234567
0

Peter säljer inga sadlar :) så om du vil att han provar ut låna hemm några . :) men Peter samarbetar med hästbiten sadelmaasinet och stenbergsläderhandel . På stenpergs köpte jag min sadel bästa investeringen :D

_Mvh kaka
_

Sarah
0

håller med om peter! suverän och pålitlig. Hade honom ute för drygt tio år sedan och då hade han ingen sadel som passade min häst, han hade kunnat lura på mig vad som helst för dyrt, men var ärlig och sa att inget passade, sen hörde han av sig självmant flera gånger för att höra hur det gick och sa att han funderade på att bygga en sadel åt mig så att jag fick en som passade ordentligt. Tyvärr hade det blivit för dyrt och jag hittade en tillslut.

Mill4
0

Okej vad kul! Jag tog ut sadelmagasinet och Peter ska stoppa om min sadel :) Känns som jag gjorde rätt val alltså!