Nå, flickor små!!!!
Hur många av er sov med 7 sorters blommor i natt under kudden?
Drömde ni om någon kille som ev ska bli er blivande man? ;)
han sov jämte mig, så jag behövde inte blommorna ;)
Hmm.. Jag har för många killar redan.. Kanske inte hade varit dumt om man hade kunnat se vem av dem man borde välja.. ;) Hmm..

Ha, ha vad du skryter.
Ja, varför inte låta blommorna välja åt dig Juve. haha
Jag plockade fakstist blommor igår.. men jag o mamma började busa medans vi gick o plockade,, så dom typ vart alldeles mos :P så då kastade jag bort dom och sen orkade jag inte plocka nya :P hehe :D men jag har ju redan kille så de kvittar ju ;)
I norge har vi ett sägande att man på midtsommar skall plocka 7 olika markblommor vid 7 olika korsvägar, medan vi gjör detta skall vi inte tala eller skratta/fnittra, och sen skall vi sova med dom under kudden. Då drömmer vi hur våran tillkommande mann ser ut 
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Nope ^^ va ju inte ens ute igår haha xD
#3 - Jag är allvarlig.. Det är minst 6-7 stycken som ringer mig, träffar mig och vill nått mer.. Jag har panik.. Vet inte vad jag ska göra.. ^^
Jag plockade inga blommor för det, men det klart det kanske skulle behövas… : P

Plockade inga blommor, drömde inge heller. För göra ett nytt försök nästa år ;)

#7# Är du så populär får du väl skicka iväg dom till några som inga killar har. hehe
Vill nåt mer!! haha och du förstår inte vad dom vill?

Jag glömde plocka blommor! Hade verkligen tänkt göra det och glömde trots att jag drattade på ändan mitt i en åker med massor med blommor så att jag spillde rödvin in i ärmen på jackan och en gin & tonic ner i min kasse. Var väl där nånstans jag glömde bort det hela ^^
Men jag fick en blomma iaf. Alltid nåt =)
Ska inte kommentera varför jag inte gör detta. Då får jag väl alla på mig!
Nope, inga blommor plockade… Men jag hade en sjukt skum dröm ändå :P

#13 vad drömmde du då?

nope, plockade inte heller ^^ isf hade jag plockat från trädgården ;)
Ehh, det är en hel del som jag inte tänker skriva ner här iaf ;) Men jag var nånstans, och alla jag nån gång har träffat ungefär var där. Jag minns inte riktigt vad vi gjorde där eller så, men saker som jag gjort med dom här personerna, som betytt mycket, upprepades på ett eller annat sätt… Mycket lustigt, vaknade ytterst förvånad med ett leénde på läpparna imorse :P
#10 - Jag vet vad dem vill, men försöker att unvika det.. Så säger de "Men vi kan vara kompisar".. "Mm visst" svarar jag, men sen så är ju grejjen den att jag inte tror på kompisrelationer mellan en kille och en tjej.. Det är väldigt sällan en kille vill vara kompis med en tjej utan att han giller henne på något annat sätt än bara "kompis".. ^^
#17 Skitsnack, faktiskt. Även om du och dom flesta tror det, så vill inte killar sätta på riktigt allt som rör sig ;)
#18 - Nämen alla som jag har träffat på har ju varit så.. ^^ Det veeeeet du.. ;)

Ah, det glömde jag. Attans :D

#17# Jag hade mycket killkompisar när jag var ung. Mer killar än tjejer. Men så har jag varit rätt så killaktig när jag var minder också. Så det tror jag inte att dom vill. Man kan vara bra kompis med en kille utan att det ska hända något jämt. Tex ett bra förhållande bygger ju först och främst på kamratskap. Har man inte det så är det inget att bygga på. *ler*

jag gjorde inte det…orkade inte det, haha x)

#18 är det sant? :o xD
#5 funkar det då? ;)
#21 - Om vi säger såhär då.. De flesta av mina killkompisar har åtminstone försökt kyssa mig.. ;)

#24 du får dela med dig lite till oss utan samma dragningskrafft hörrö xD

#24# Du har bara fel killkompisar isf. *ler*
#25 - Men det jobbiga är ju att jag har fel sorters killar bara.. Har aldrig haft ett lyckat förhållande för alla mina ex har varit *censur*-*censuuuuur*.. ^^ Men nu har jag istället hittat en som jag troooooor ska vara bra.. Eller två är det egentligen.. Eller om man räknar med honom så blir det tre.. ^^ Hihi.. XD Jamen visst, kom hit du bara, du kan få alla.. :P
#26 - Hihi.. Aaaah.. ^^ Var hittar man rätt? :P
# 18 Nä, kanske inte riktigt allt. Fast de allra flesta har nog iaf funderat på det.
Sara

#27# Svårt att säga var man hittar dom. Bor ju inte i din stad. Men du kanske rör dig i fel kretsar isf. Har inte det blekaste. *ler*
#29 - Hihi.. ;) Jag kanske borde flytta.. :P Har ni några bra i din stad då? ;) Hihi.. Aaaaaaaaaah.. Många av de jag umgås med är ju lite halvfarligt ute.. ^^

Har ingen aning är inte ute i dom kretsarna längre. Har ju varit gift så länge vet du. :)

Juve vart bor du?
#31 - Hihi.. ;) Aaaaaaaaah, det är sant.. :P Men tack ändå!! ;)
#32 - Uppsaaaala.. :P

Flytta till mig MAja :D ;)
Jag ska!! Eller jag hade i alla fall tänkt att komma och hälsa på ev. bo hos dig i sommar vid festivalen.. :D

festival o festvial .. jaja den heter så men det är ju ingen festival direkt (A) ^^ MEn gör så :D <3
Tsssssss.. Klart det är en festival!! ;) Hahaha..
Mm.. :P Jag bor hos dig!! ;) Dina föräldrar kommer undra vem.. Eller VAD jag är.. ;) Hahaha..

jaa, den heter tydligen så, men det är inte en festival ;) ^^
hahah, jaa, VAD är DET DÄR för ngt ? :O ^^ ;)
Maja, som sagt… Du umgås i fel kretsar, därifrån dom kommer kanske det är så man gör ;)
Du får bo här också, det vet du väl? :P

#39, preeecis! håller med dig ^^
Tyst!! :P Jag har ett mycket bra liv.. Lite komplicerat bara.. *host*
Men Jonas lilla gubben.. Jag SKA bo i Göteborg ett tag.. :P
Alex kom heeeeeem nu!! :'(

#41 va ska du göra i GBG? jag bor här 8)
maja maja maja, du har det inte lätt du ;)
dom får väl kämpa lite om dom vill ha dig, då faller dom som inte är nått att ha rätt lätt bort skulle jag tro :P
#42 - Jag är 50% göteborgare så halva släkten finns där nere.. ;)
#43 - Jag är ju tyvärr inte så svår om jag ska vara ärlig.. Är jag trött eller har druckit nått så.. XD
men maja ! HAHHA
*dunkar huvudet i väggen gång på gång*
*fniss* du ska ju spela svårfångad !! ;)
Vad är detta för tråd? =P
"Majas misslyckade förhållanden"
Allvarligt talat.. Jag skuller redan nu kunna skriva en självbiografi om mitt liv på 1786 sidor.. ^^

det är en ga blandan tråd ja xD
Alice, vill du köpa min självbiografi? :P

Ha, ha har du druckit i dag Juve? Börjar nästan tro det. Som du skriver. 
Nej, det var igår.. Idag har jag hållt mig till vatten och cola, men jag ät trött som bara den och blodsockret är lite knas.. ^^

Ha, ha vi får skylla på att du är trött då. :)

#53 jag önskar inget hellre ;)
då får du äta lite druvsocker maja :D
#56 - Jag orkar inte gå och lägga mig ändå.. ^^
#57 - Du ska få den signerad!! ;)
#58 - Haha.. Det är snarare för högt.. :P Ajdå.. Kom på att jag borde ha tagit en spruta för fyra timmar sen.. :P

haru dyslexi?

snartk på mig menar diabetes
Neeeej.. Diabetes!! XD
Hahahahahahahaha.. ^^ Bläää jag är trött.. Borde soooova nu.. ^^ God natt!! ^^

samma här!!