OT - Hur uppfattas jag?
Det här är lite som en lek, fast ändå på blodigt allvar ;)
Jag funderar lite över hur jag uppfattas här på ridsport av andra medlemmar och det vore roligt att få veta.
Om fler funderar över sig själva får ni gärna fråga också. Men regeln är att man alltid måste skriva själv hur man tror att man är/uppfattas. Dessutom måste man ha sagt något om någon annan för att själv få fråga.
Tänk på att vara snälla och konstruktiva mot varandra. Vi vill ju inte att någon ska bli ledsen!
Så..
Jag tror att jag som person är rolig, ödmjuk, vänlig och lyhörd men att jag här kanske uppfattas som lite ifrågasättande och skeptisk. Sen tror jag att jag verkar lite lost på många områden, men det är jag också. ;) Fast ibland kan jag nog komma med lite tips.
Jag funderar lite på det med, hur jag uppfattas =) Gissar på: glad, snäll, något okunnig, hästälskare ut i fingerspetsarna typ ;)
Säg gärna hur ni uppfattar mig, vore kul att veta!
#0 Jag uppfattar dig ganska precis så som du beskrivit dig själv.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
jn84, jag uppfattar dig som väldigt snäll och trevlig, glad. :)
attlid, dig uppfattar jag med som så, duktig, snäll och rolig, :)
mig då ? :P
jag tror jag är snäll och glad iaf, försöker alltid vara trevlig och ödmjuk.

Och jag uppfattar er tre precis som ni uppfattar er själva :)
Själv uppfattar jag mig som snäll, hjälpsam, lite halvkunnig, och noga med svenskan (fast det är nog bara jag själv som märker det…).
#2 Dig uppfattar jag som jättetrevlig, snäll och ödmjuk, rolig =)
#3 Uppfattar dig på samma sätt som du tror att folk uppfattar dig ;)

jag tror att jag kanske uppfattas som lite sur å tråkig, kan inte så mkt…
#0 har faktiskt ingen riktig uppfattning om dig (A)
#1 alltid glad och snäll, försiktig typ..
#2 alltid trevlig.
#3 samma som #0

Jag tror att jag kan uppfattas som ganska framåt och oftast trevlig och glad.
#0 har inte riktigt bildat någon uppfattning om dig ännu.
#1 Glad, trevlig och pigg tjej.
#2 Supergo och alltid glad. Snäll och trevlig i alla lägen.
#3 Snäll och glad.

Kan säga om de jag har "koll på". AliceL och Loa_bg vet jag tyvärr inget om.
Jag uppfattar alltid Attlid som trevlig, som en sann hästälskare, hjälpsam och grym fotograf vilket hon vet om utan att vara det minsta skrytig eller överlägsen.
Ett inlägg från Bubbel vet jag alltid innehåller värme och glädje. Dessutom tycker jag att hon försöker se saker från fler perspektiv och inte dömer någon på förhand. Realist är nog ett passande ord =)
Dojokelder har jag inte så mycket uppfattning om. Men det jag tänkt på att att hon är ärlig. Säger saker som hon tycker men utan att bli otrevlig.

#7 det där med att jag är ärlig stämmer nog bra!.. Jag har en tendens att kunna bli lite FÖR ärlig ibland bara.. 

Kan bara säga om Bubbel, Attlid o Alice av er som skrivit. Bubbel uppfattar jag som en glad o lite småtokig person. Attlid som en snäll o trevlig tjej som tar unnnnderbara kort och Alice är för mig en gullig tjej som verkar rida bra.
Och som jag tror andra uppfattar mig *huuum* Förvirrad, glad o lite för ärlig kanske :-S

MiaMaria - jag uppfattar dig som ärlig, precis som du säger =) Men också väldigt kunnig!

#9 väldigt trevlig tjej, verkar väldigt duktig!! jag gillar folk som både hoppar och rider dressyr… :)
Miamaria, dej uppfattar jag också som kunnig, och ärlig :)
Attlid, busig och duktig flicka… Trodde du var mycket äldre än du är innan jag tog reda på hur det låg till :P
Jag tror jag uppfattas som envis och ganska otrevlig… Förhoppningsvis med glimten i ögat också =)

#12 tkr inte du är otrevlig! tkr du är ga rolig xD
Attlild - Supersöt och jättesnäll.. :)
bubbelbubbel - Jättekul och snäll som bara den!! :P Hennes kille är också rolig.. ;)
Jag då? :P Hmm.. Ehh.. Egotrippad, blåst blondin? ;) Haha.. Nääädå.. Snäll.. Hoppas jag i alla fall!! :P
Slo, dig uppfattar jag som en modig kille, som gillar skäckar :P
Jag funderar oxå på hur jag uppfattas?
Jag tror, snäll stud…;)
Slo: gla, lugn (? haha) bestämd :P
Jag uppfattas nog som lite oseriös, rolig, och vad mer…hmm… hihi
Nu vill jag att ni skriver om mih! :D

Slo - dröjde länge innan jag hajade att du var kille ;) Fast det berodde nog mest på min fördom att hästar är en hästgrej
Men "glimten i ögat" tycker jag är en perfekt beskrivning av dig!
Och håller med Slo om att Attlid verkar mycket äldre än hon är!
Detsamma gäller Murre! Som jag dessutom tycker är väldigt ödmjuk och duktig =)

jn84- är hästar verkligen en hästgrejj??;) (kolla #17)
har ingen aning om hur folk uppfattar mig….

Slo är en liten slyngel *lalala*
Nä men han är en mkt trevlig kille som alltid har glimten i ögat.
Maja är helt galen, Stian förälskad o alldeles underbart rolig!
Mandysan är gullig o verkar väldigt intresserad av att lära sig saker
Jag vet inte så mkt om så många härinne, men det finns ingen som jag uppfattar som otrevlig här.
jn84 - Vet inte så mkt ännu, börja skriv ännu mer här… : D
Slo - Lugn, snäll, bestämd, otroligt bra westernryttare… : )
MiaMaria - Snäll, glad, ger bra kritik.. : P
Jen - Samma beskrivning som slo… : P
Juve - Duktig o gillar islandshästar. : )
Alice L & Attlid - Snälla och jättebra fotografer. : D
Gejsa - Snäll, duktig o en "ifokusveteran" XD
elin - Duktig, älskar fjordingar (speciellt Nisälla) : )
I verkligheten är jag snäll, glad, omtänksam o nogrann med det mesta. Härinne är jag nog ganska okunnig, halvsnäll o ganska lost… : D
Haha, där ser man
Men hästen, att jag är otroligt bra westernryttare… Jag har seriöst tränat western i en månad, för snart ett år sen :P Och haft turen att rida en redan tränad häst innan dess… Men det är klart, jämför man med en del andra som försöker rida western kanske jag inte är så pjåkig :)

mia maria verkar glad och mycket hästkunnig.
jag tror att jag själv uppfattas som att jag har hela huvudet med konstiga saker och mycket envis.
#21 Jaså, jag var säker på att du var värsta westernproffset
ju… : D Rider du western på din nya häst, då? : )

23# nej jag bara hobbyrider
#24 - Hon sa till Jonas.. ;)

jaha, när jag tittade så var jag 21
, men jag är trött så jag går och lägger mig nu.
Hur uppfattar ni mig? Jag tror att jag är hemlighetsfull, snäll, aktiv här =P, glad (oftast)!!
#0 uppfattar dig som du beskrivit dig själv!
#23 Nej, inte direkt ;) Nya pållan blir 2 i slutet av oktober, så hon rids inte alls än… Tänkte börja försöka tömköra nu i sommar, får väl se vart det här slutar 

Galoppan uppfattar jag som en rätt ung tjej som oftast är glad
Ja, så det kan bli steffy… : D
Slo - Jaha, okejj. jag borde gå o lägga mig, jag är ju helt väck… : D haha
tycker ni alla verkar trevliga och kunniga! Bra att få tips av er o ngr väldigt direkta/raka men det är positiv tycker jag!
Hur ni upplever mig!?!…rätt anonym, sådär kunnig ber mest om hjälp kanske inte så mkt att jag kan ge hjälp men kanske ngn gång att man hjälpt ngn! Snäll o förhoppningsvis trevlig!
#32 Ganska anonym (det är jag med), men är duktig och har alltid ngt bra att säga… : )
Hur uppfattar ni mig då? : )
Jag tycker att alla har beskrivit sig bra :) Hästen, jag tycker att du är glad och snäll i dina inlägg.
Jag tror att jag kan uppfattas som ganska sur men det är jag inte. Vill höra eran uppfattning om mig innan jag säger något själv :D
joytick - jag tkr absolut inte att du verkar sur, tvärtom… : )
#33 fast om man kollar på din sida o min så är jag inte så anonym ;-)
menade mer att jag kanske inte hörs o syns lika mkt här utan kommer mer in o gästspelar ibland med mina frågor…
#36 Jo jag såg det, tänkte på det oxå. Jag menade här ute, lite dålig på att formulera mig bara. Sorry…
Åh vad glad jag blir för alla snälla kommentarer om mig =)
Jo jag får faktiskt ofta höra att jag verkar äldre än vad jag är ;P

Hur uppfattas jaaag?? ;D

Men hästen, du får ju bara skriva om folk som har bett om att få bli skrivna om. Det är ju en del av "leken". Att man först säger hur man tror att man uppfattas =)
Kan inte komma på nåt att säga om hästen. Minns inget speciellt från några trådar.
Kan skriva när jag kommer på.
Joytrick - tycker inte alls du verkar sur utan tvärtom!

Anna Attlid tycker jag verkar: Glad, verkar äldre, positiv, väldigt duktig på att fotografera, hästgalen (spec galen i Windy).
Jag tror folk uppfattar mig som halvintresserad av vissa ämnen, men mer intresserad av andra.. lite tankspridd… men för d mesta glad =)

nina - du gjorde en exakt beskrivning av hur jag uppfattar dig! =) Fast tankspridd är nog inget jag har märkt. Inte vad jag kommer ihåg på rakt arm iaf
#40 Jaha, ojdå. Jag skrev lite om dom jag kunde bara… 
Cilla89 - Snäll, hjälpsam o duktig… : )

Jag uppfattas nog som ganska tråkig och inaktiv här.
#44 Nej, jag tycker att du verkar jättesnäll.
En sjukt fin häst oxå, som man inte kan lista ut åldern på… haha : D Har för mig att jag läste att du är Gbgare oxå… hihi

#45 - Haha, jo jag tkr själv att jag är snäll >:D Gbgare, ja, är du också det? :']
Jag är envis och gillar att diskutera, brinner för hästarna och vill alltid dem väl. Hmm vad mer?
#46 Japp, det é jag… : D
Säg någonting mer om mig, mig, mig :D:D:D:D fast klart jag måste väl säga något om nån med igen då :D
Attlid då, eftersom att hon är lätt att förstå sig på 0=)
Positiv, glad, snäll, super-fotograf :D
jag har bara uppfattning om endel då jag inte e här så ofta, men tar dom som säkert har en liten uppfattning om mig =)
Alex, e en smart och trevlig tjej =)
Maja sprallig och glad…
Gejsa, hon har en pool,
haha.. hon e trevlig och snäll, och ärlig =)
Slo han gillar trikåer och sprut-grädde =D haha nee han e snäll, tror jag iaf,. haha

typ ingen mer om mig? xD

Jag tycker att hästen verkar ngt anonym men glad o gör sitt bsäta på att svra folk :P ^^
Cilla89 tkr jag verkar vara glad o gillar att rida-träna o tävla, oglad o kan ganska mkt :)
Hur uppfattas jag ?
Tror jag uppfattas som okunnig, glad o trög ibland ;D
AliceL är bra på hoppning, glad, roligt och blond =P

jag har inte vart medlem så länge, bubbelbubbel o attlid har jag sett mest här, och dem gillar jag skarpt. jag då ;)

#50# Men Malin då! Är du nu här också? *ler*
Du får inte nämna mitt namn i denna tråden. Jag är inte med och frågar ju.
#55 varför är du inte d då?? XPP

Vill inte och törs inte det. Risk för hängning av mig då är jag rädd. Finns så många som inte gillar mina kommentarer här. Fast dom sällan är menade att vara elaka.

Tvivlar på att du blir hängd Gejsa! Snarare att du drunknar i lovord ;)
Fast det är därför man måste säga nåt själv för att få höra något om sig själv. Den som inte vill behöver inte..
Därför poängterar jag igen att man alltid måste skriva själv hur man tror att man är/uppfattas. Dessutom måste man ha sagt något om någon annan för att själv få fråga.
Man får alltså inte skriva om någon som inte har bett om att få höra åsikter!

#58#
Tror du det? Nja, törs nog inte fråga iaf.
Gejsa orkar inte =P Ärkän nu gejsa XD

ja är nog ganska snäll, dryg typ…. :P vet inte
Galoppan du verkar glad, lite sprallig , hästtokig och snäll =)
Vill höra mer om mig själv, tror jag uppfattas som rätt glad, lite försiktig , :P, hmm…
Ni får självklart kommentera hur ni upplever mig, glömde nog bara skriva det! ;-)
Murre_Uddiz uppfattar jag som aktiv men lite smygande =P, snäll och rolig =D

#60# Klart jag orkar. Men vill inte. hehe
#64 hihi :D

Jag uppfattas väl som seg å barnslig… =´/
Hihi! ;)
E_hjo uppfattar jag som snäll, glad, hjälpsam (!! :D) och Johnny depp galen ^^
hur uppfattas jag? (igen ^^)

#68 En så söt flicka!!! : D
Mig meeeed igen!!!