Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 550 ggr
gejsa
0

Midsommaraftonsnatt!

Ni unga tjejer som inte har någon kille eller man. Har ni 7 sorters blommor under huvudkudden i natt? Då kommer ni att drömma om er blivande make. Kul va?!

Saxo
0

Jag prövade när jag va runt 10 år :) Men drömde tyvärr inte om vem som skulle bli min man , lr vem vet jag kanske glömde bort det ;P

gejsa
0

Ha, ha det gjorde jag med. Men jag var väl ca 13 år. Drömde om en klasskompis som nu är gift fast inte med mig. hehe

Jag själv har ju varit gift i 29 år nu så….det blev inte han som jag drömde om.

bubbelbubbel
0

är det inte imorgon natt man ska ha det ?

gejsa
0

Är det inte natten till midsommarafton? Är jag helt ute och cyklar nu? Det var ju så länge sedan så jag har glömt det.

jn84
0

Jag tror det är midsommarnatten, alltså imorgon natt. Det har jag alltid gjort. Kanske därför jag aldrig drömde om någon? Räcka ut tungan

gejsa
0

Ha, ha varför prövade du inte i natt då? Då kanske du hade drömt något om någon.

tessa
0

Jag tänkte också det när jag läste dint råd gejsa, att det är väl imorgon natt man ska bege sig ut.. =)

- Det kan ju förklara det du skriver i #2… ;)

bubbelbubbel
0

jag har ju alltid trott att det är nu inatt som man ska lägga det, alltså på den långa natten för den är ju mellan freda/lördag..

Murre_Uddiz
0

nee xD
Gjorde när jag va mindre .p

[slo]
0

Haha men ska man inte gå över sju gärdsgårdar eller nåt sånt också? :P

MiaMaria
0

Jo precis Jonas.

Kanske värt o testa Oskyldig

gejsa
0

Ok! Jag har nog fel.  Kyss Men då hinner ni ju plocka 7 sorters blommor till i natt. Vad bra! Berätta om ni drömt  något i natt. hehe

jn84
0

#10 Sju gärdsgårdar blir nog lite knivigt. Tror ni det funkar med folks staket? ^^

Kanske skulle ta och plocka blommor i natt ändå. Men tänk om jag inte drömmer om min sambo?

gejsa
0

#13# Ha,ha du får väl chansa.

bubbelbubbel
0

är man smålänning så är man, här kan man klättra över många, ska nog inte vara så svårt att hitta sju gärsgårdar. :D

inte för att jag behöver det, men om ni vill komma hit och klättra är ni välkomna, kan nog hitta ett par iaf :D

fridak
0

har ingen aning om vilken natt det är. på radion sa de natten till midsommar men de kan ju haft fel? hade iaf inga blommor under kudden men drömde helmysko….

Murre_Uddiz
0

vafan e en gärsgård?? :P

bubbelbubbel
0

murre, en gärsgård är det trästaket som gick mellan hagarn förr i tiden :) har du inte tittat på bullerbyn ?? ;)

[slo]
0

#18 Gärdsgård är väl stenmurar? :P

[slo]
0

Haha, dra på trissor! Efter lite sökning på google upptäckte jag att jag har haft fel i 20 år :D

Murre_Uddiz
0

hahahaha x'''D

Okej, jovisst har man kollat på bullerbyn!! :D hihi

bubbelbubbel
0

murre, i bullerbyn klättrar dom ju över gärsgårdar..

slo, MOHAHAHAHAHA..

thilda-
0

har redan hittat min drömprins ;) hihi han sovde hos mig inatt :D
På den tiden jag plockade blommor och la underkudden så drömde jag inget :S

Jag ska ta Midsommar dopp inatt vid 12 slaget helt själv.. Pojken min är ute o festar med sina polare.. och mina kompisar har rest bort :( så tragist!!!!

[slo]
0

Oh, midnattsbada… Det är rätt mysigt :p

thilda-
0

jaa ;) och jag hoppas att de blir dimmigt i natt med.. då äre extra mysigt ;) får väl ragga upp några människor efter gatorna som kan följa med hehe ;D

LinaN
0

Jag stoppar min sambo under kudden ikväll när vi kommer hem från firandet ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

gejsa
0

Ha,ha vad ni är roliga.