Varför all denna OT?!
Hur många på den här sidan vet vad dom håller på med? Varför skriver nästan ALLA OT?! Jag ser saker om folk som undrar hur dom uppfattas, om folks morfädrar, midsommar, vad säger du ofta?! Vad har det med hästar att göra?!
Skapa eran egen iFokus om ni inte har något att skriva som hör hit, detta är ingen chattsida utan en sida där folk ska dela med sig av sina kunskaper i olika ämnen och inriktningar! Inte där folk ska fråga vad dom gjort idag eller om vädret är bra hos er på en HÄSTSIDA! Det är en annan sak om ma frågar vad har du gjort idag med din HÄST eller hur/var RIDER du beroende på vädret? Men nu är det inga sånna frågor! Utan, hur är ditt väder?
Sluta med det! Ni förstör hela sidan.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Ursäkta men vad snackar du om? Det är väl ändå upp till sajtvärden att bestämma ifall en sajt ska handla BARA om en sak eller om den ska vara lite "friare".
Och dessutom, det skrivs jättemycket om hästar också. Förstår verkligen inte varför du ska skriva såhär när du själv inte är speciellt aktiv på just denna sidan.
Jag tyckte lite som du för ett tag sedan men nu tycker jag det är jättetrevligt med andra ämnen att prata om också.
Tycker inte du har anledning att brusa upp så mycket, och de flesta trivs jättebra som det är på sidan nu (t.ex jag) så om det inte passar dig kan du ju helt enkelt bara hålla dig till hästtrådarna.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ja, som anna säger så behöver du ju inte läsa dom trådarna som inte handlar om hästar om det inte passar! Varför bryr du dej?

Jag tycker att det kan vara lite trevligt att kunna dela med sig lite av annat oxå. Sen så har det väl blivit lite som en liten "familj" här, vilket jag bara ser som trevligt ;)

har inte hört nån av medlemmarna som har klagat här inne? hmm…tydligen bara en som stör sej…

Jag tycker att det är jättekul med annat att prata om. Skulle nog bli liiite smått tråkigt om det BARA handlade om hätar…

#0-5 Håller med, alltid trevligt att få lite omväxling i samtalsämnen
What she said! *pekar på #1*
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Ursäkta, men om du nu stör dig så mycket på det så behöver du ju inte läsa de trådarna.. ingen har tvingat dig!
Verkar ju inte vara någon annan som tycker som du..
Jag för min del tycker att det är jättetrevligt att vi pratar om lite annat också. Som flera andra sagt så tror jag också att det kanske skulle bli lite tråkigt annars..
Alla vi här inne har ju ändå hästarna gemensamt och det är ju faktiskt om dem som de flesta trådar handlar om!!

Trist inlägg.. Handlar väl inte om hästar det heller? ^^
Jag gillar alla "fria" trådar. Och de flesta handlar ju om hästar ändå. Nånstans i alla trådar trampar hästarna in eftersom det är en så stor del av våra liv.
Och jag tror inte att det är så himla många OT-trådar, det är bara det att de är de som används flitigast. Kanske för att det inte finns så mycket att säga om hästar, även om det är ett enormt område så är ju även det begränsat…

Ha,ha du är nog rätt så ensam om att tycka så där. Lika bra DU letar upp en annan iFokus sida om det inte passar. För så här har vi alltid skrivit och vi trivs med det. Skulle vara en jäkligt tråkig sida om vi bara skrev om hästar. Skulle nästan bli slut på pratet med efter några månader. Så tyvärr, vi fortsätter som vi alltid gjort.
Trevlig midsommar med dig. Oj, det handlade inte om hästar nu heller. 

#9 håller med dig helt där!
Och för den del.. om vi nu skulle skriva om BARA hästar.. skulle det nog bli en massa onödiga trådar om dem som kanske "idag åt min häst havre".. dåligt exempel kanske men ni förstår..

förresten såg nu att du bara besökt 22 gånger och komenterat 83 inlägg.. hmm 
Vad har du att gnälla för?! du sitter ju knappast här 24 h/dygn..

Ingen tvingar någon att vara här =)

#12 Men så är det för mig med. Jag har fortfarande bara 31 besök. Visserligen har jag ridsport igång halva dagarna, men stänger av på natten så borde ju ha lite fler besök. Tror att den inte räknar om man har "automatisk inloggning".

Kan bara hålla med vad alla andra har sagt! :)
Ny som gammal användare tycker många gånger om att tala of topic..
Det är det som jag tycker gör ridsport.ifokus så speciellt, att det blir mer substans och man faktiskt lär känna folk!
Kan bara tala för mig själv men jag undrar ju faktiskt hur många av användarna har det hur det gått med olika saker… listan kan bli hur lång som helst!
Nu är jag nyreggad under nytt nick men har varit här ute nästan sen start och skulle vi ta bort de personliga trådarna så är inte forumet alls lika intressant..
Alla kan ju inte gillar det men ge du det en chans MAGSTER så kanske du också tycker att det är trevligt!
Om någon vill berätta lite om sin examen, kärleksproblem, baddräkter,nyförälskelse.. eller om sorg av olika anledningar så tycker jag att det är bra att det finns ett ställe där man förhoppningsvis kan känna sig trygg och skriva ngr rader…
MEN alla har rätt till sin åsikt oavsett 1 eller 1000 inloggningar eller inlägg
Puss på er gott folk och ha en skööön midsommar.. nu ska jag ta en dusch och sen en iskall cider ( off topic)

Oh, vad gott med cider. Jag kommer inte att ta något att dricka i dag. Snart ska gubben åka och spela. Vi hinner bara äta och dricka kaffe alldeles strax nu.

Håller med de andra om denna diskussion. Det finns tillräckligt många trådar om hästar på denna sida så lite omväxling vore väl inte fel. Ska man som du menar skapa en egen ifokussida för varje ämne man vill ta upp - Som exempelvis Midsommar, inte kan man skapa midsommar.ifokus.se då det bara är en helg om året?? Och att önska allihop här inne trevlig midsommar, är det ngt fel med det? Inte behöver man väl skicka mejl till varje person bara för att önska glad midsommar när man kan göra det på ett betydligt smidigare sätt.
Dessutom skrivs det "OT" i rubriken på de flesta off topic trådar. Du behöver inte öppna dem om du stör dig så mkt på dem. Annars vill jag tipsa dig om att off topic trådarna är väldigt bra för att bekanta sig med de andra medlemmarna här på ridsport.ifokus och även andra iFokus sidor.
Och vad vet du om vad det är för sida. Visst är det en hästsida men det behöver inte betyda att det är förbjudet att ta upp ämnen som inte rör hästar. Inte var det du som skapade sidan och därmed skapade reglerna? Du får gärna säga som du tycker och tänker men du som är en person kan inte ändra på reglerna och tala om för oss vad vi ska göra. Det funkar inte så.
MVH Fredrika
ja du magster.
Här inne är det tillåtet att diskutera hur mycket off topic man vill, det är nog det som gör att vi har en så god stämning som vi har här inne, dom flesta känner varann lite bättre än att bara veta vad dom har för hästar. och jag tycker det är roligt.
vi är som en stor familj !
och hade det varit impopulärt att prata off topic här så hade vi knappast haft så många aktiva medlemmar.
självklart är hästar vårat huvudämne, och det är det också ! även om vi har en del off topic med.
och du är välkommen att prata om vad du vill prata om, om det så handlar om hästar eller nått annat du vill dela med dig av.

finns väldigt många hästtrådar som du skulle kunna kolla. lär ta ett bra tag att läsa alla…dessutom ser du oftast direkt på rubriken om de tär en off topic tråd eftersom de flesta skriver OT då, och de trådarna behöver du ju inte läsa om de är så hemska…
Håller med alla som kommenterat ;)
Man lör ju känna varann bättre och så e det ju kul :P

Jag tkr också det är trevligt att dela med sig av saker!
På denna sidan kan man prata om allt tycker jag iaf.
Håller med er andra!

som en del innan skrivit så är det nog lite av att vi blivit lite utav en "internetfamilj" här inne och blir att det diskuteras annat med och jag tycker det är jättetrevligt att kunna få fråga sina vänner HÄR inne annat än om det som bara handlar om hästar.
Läs inte trådarna som stör dig så slipper du bli irriterad.
GLAD MIDSOMMAR ALLA!