Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 705 ggr
Snuttan2
0

Absorbine (svarta flaskan flugmedlet)

Var ju uppe i en tråd förrut å var flera som var intresserade…

Jag har åt en stallkompis som med var intresserad, kollat upp olika ställen som har den, tänkte att ni här kunde vara intresserade utav det med om det inte kommit upp kanske (allt händer säkert medans man är borta juh ;P) De övriga jag hittade är inte ens värda att skriva ut eftersom de tog 345 & uppåt (såg ett ställe som försökte ta 500kr för en jäkla enlitersflaska!)

Finns bla vad jag hittat hos

Hästbutiken i Bromma (1l 350kr, 2flaskor 500kr)

Hogsta Ridsport (245kr /l) 

Hööks (iallafall mitt) tog 245kr för den, men den finns ju inte i katalog å är ju inte så säkert att den finns inne heller…

CBA
0

putt

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

gejsa
0

Ok! Får väl försöka ta mig till V:ås någon dag för att kolla om flaskan finns där.

mazze
0

Köpte mitt på Biderman här i stan för 259kr. Det bästa som jag har använt =)

CBA
0

#3 I know :oD

Visst är det kanon??!!

gejsa
0

#3# Va fasiken har du inte sagt något förut mazze? Fungerar det så bra som alla säger? Är det mot knott och broms och mygg eller?

CBA
0

#5 Det fungerar mot ALLT Gejsa!!

Mirabil blir sprutad med det där och han har inte haft ett enda bett av varken mygga, knott, broms eller fästing.

Hans polare i hagen har flugor och andra flygfärn överallt och det plockas fästingar på dom…men inte på Mirabil :o)

Dom enda bett han får är av polaren när de busar :oD

Faxlin
0

Jag pratade med Hööks i Valbo om denna spray. De hade slut men det skulle komma in nytt i slutet av månaden sa hon. Så de kommer i alla fall få in igen. Känns som om det borde bli samma sak i resten av Hööks butikerna. Så jag väntar och köper mitt där :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saxo
0

hej , jag "sommar-jobbar" på ordertelefonen på hööks nu , antar att den kommer finnas i nya katalogen som kommer snart , så då går det bra att beställa den oxå ju =) HIHI

mazze
0

Snacka om sjukt! Precis när jag läser den här tråden så kryper en hemsk fästing på mig… urk!

Gejsa, jag har faktiskt aldrig sett tråden som var förut vad jag minns. Så sorry!

gejsa
0

Nej, ok! Trodde du lusläste alla trådar. hehe

mazze
0

Ja, det trodde jag med! Fast det har ju varit någon dag här o var som man missar så det har väl varit då ;)

gejsa
0

Ja, den tråden var iaf i torsdags förra veckan. För snuttan försvann då i flera dagar. Satt och väntade på mejl från henne minns jag. *ler*

mazze
0

Ok, måste ha missat den helt :(