Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 1783 ggr
Maja
0

Islandshästar till salu

**1. Valack f. 2003
**Supertrevlig femgångskille med högt bedömda föräldrar, riden som fyrgångare. Fina och lättväxlade gångarter, dock ingen nybörjarhäst. Tävlad med fina resultat i fyrgång och tölt, ofta i final. Älskar att bli ompysslad, kan stå i stallet hur länge som helst och bli borstad. Rids lika bra på banan som ute i skogen.

Pris: 75.000 kr

**2. Valack f. 2001
**Såld

3. Sto f. 2003
Piggt femgångssto efter Glókollur frá Thverá. Snäll och trevlig i hantering och ridning, men kräver en något van ryttare (inte nybörjarhäst). Fem fina gångarter med ett stort plus för passen.Skulle göra sig fin på tävlingsbanan där hon kan komma långt med rätt ryttare. En häst som verkligen syns i mängden!

Pris: 59.000 kr

**4. Sto f. 2007
**Fyrgångssto med trevliga rörelser och välseparerade gångarter. Tölten är något tempofattig i dagsläget, men stärks för varje dag. Underbart snäll att hantera på alla sätt, hon älskar att mysa och kommer gärna fram i hagen och hälsar. Dock ingen nybörjarhäst, då hon kräver en stabil ryttare.

Pris: 45.000 kr (BVSA)

**5. Sto f. 2007
**Snällt fyrgångssto under inridning med fina rörelser. Har haft ryttare på sig några gånger och allt går bra. Snäll och trevlig i all hantering, fin exteriör och trevlig stam. Kanske ett framtida avelssto?

Pris: 45.000 kr

För mer information om någon av dessa hästar - skicka ett PM till mig. Samtliga av hästarna står i Stockholmsområdet (söder).

Maja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Saluhäst 1:
Valack f. 2003

Fler bilder kan skickas vid intresse

Denna kommentar har tagits bort.
Maja
0

Saluhäst 3:
Sto f. 2003

Maja
0

Saluhäst 4:
Sto f. 2007

Maja
0

Saluhäst 5:
Sto f. 2007

740tjejen
0

Vill gärna veta mer om nr 2 :)

Maja
0

#6 - Du har PM! :)

Maja
0

*puttar upp*

Saluhäst 1 kan eventuellt lånas ut på foder till rätt ryttare.

740tjejen
0

Kan han vara nått för mig. Letar efter en som jag kan åka på kurser med och kanske lättare tävlingar. Aldrig tävlat förut men börjar bli sugen på det.