Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 673 ggr
anna.
0

Barbacka bilder från 15 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu tänkte jag visa lite bilder från fredagen 15 juni då jag blev fotad av Emelie Gertmo när jag red Donna barbacka på gräsbanan :D

Komentera om ni vill :)

anna.
0

En galopp.

wewwa
0

Vad fina : )

wewwa
0

Oops, det blev visst två…

anna.
0

-

anna.
0

Och så tog vi några skutt :) Kolla inte på mig x]

anna.
0

Ett skutt till :)

mazze
0

Fina!

anna.
0

Ok, ingen snygg insatts från min sida xD

anna.
0

Avslutar med en bild på ponnyn <33 :D

ciss
0

JESUS, vilken snygg häst! Supersnygga bilder :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

anna.
0

#2 och #7 - tack :)

anna.
0

#10 - Tack, jo det finns inte så många synliga tecken på ålderdom på den ponnyn, trots sina 26 år :D

wewwa
0

Är han 26 år?! Gud det skulle jag aldrig kunna gissa. : P

bubbelbubbel
0

jättefina bilder ! :D

Emelie-G
0

Anna, varför visar du inte ajajbilderna? ;) Jag kan göra det åt dig om du vill Oskyldig

anna.
0

ohnej XD

Thorsson
0

Ser ut som om det ena bakskyddet sitter för högt upp. sedan är det ett ställe på bild 2 som det är överexponerat

anna.
0

#17 Jasså, ok villket av bakskydden? Ok, jag ska rapportera det om överexponeringen till min fotograf Emelie Gertmo (emelie. på ifokus) lr så kan du ju säga det till henne själv :)

Alexandra13
0

Vilka fina bilder! ^^

Thorsson
0

kan ju låna en bild och ringa in ? eller om det hade åkt upp. hrrrm, fel format..

__iE
0

Fina bilder o supersöt häst ! :) Ser inte alls ut o va 26 :O :D

AmandaF
0

Jättefint ljus på bilderna,superfin häst.

Emelie-G
0

#17 Att delar av bilderna är utfrätta kan ju inte anna göra något åt.

gejsa
0

Oj, vad fin hästen ser ut. Och så gammal det syns inte. Vad duktig du är som vågar  hoppa barbacka så där.

anna.
0

#24 - Tack :D

Murre_Uddiz
0

Jättefina bilder o pålle! :)

AliceL
0

har du inga bilder på mig emelie? ^^

E_hjo
0

Fina bilder och snygg häst!  : )

anna.
0

#26, #28 - Tack så mycket :D

NinaToy
0

Fin häst.. har för mig att jag sett bilder på den innan här?

Emelie-G
0

#30 Det har du säkert, jag har lagt in några på de tidigare i år ;)

paronskrutten
0

fin häst, han ser ju ut som runt 15 ju!

Helena

anna.
0

#32 - Hah, tack :) Jo hon känns inte som en gamling heller, ibland kanske, men idag när jag red på en äng så var hon riktigt het och likaså vid hoppning då kan hon dra iväg ordentligt. Det gjorde hon idag när jag bara tänkte ta ett litet skutt så fick jag knappt stopp på henne :D

Snuttan2
0

Hon är fortfarande jätte fin :) Ser väldigt fräsh ut.
Och du ser mkt prydlig och välklädd ut :D

Tänk på att ihop med händerna, som det är nu sitter du och särar för mkt på dem så de kommer för brett och blir ojämna längdmässigt. På galoppbilden så leder innerhanden bakåt = hindrar galoppen och övht hästen att komma framåt på den sidan = ingen rygg, Händer Aldrig Bakåt ;)

Och balans. balans balans, tänk på att stapla de olika klossarna i din kropp ovanpå varandra, annars trillar det ihop (och du trillar ihop och flyter iväg lite överallt = pålla gör det med ;), och det gäller både bakåt och framåt och i sidled. Trillar du bakåt med överkroppen så hamnar du fel och sitter å skjuter henne på bogarna, håller du inte ihop i sidled så försvinner bogarna eller baken/ngt ben iväg.
Jag är annars rätt avundsjuk på dig, du ser ut att ha så bra dressyrkropp å ser så flott ut :P

Essgarde
0

Jättefina bilder! Får säga det till Emelie då det är hon som är fotografen. Jättefin häst säger jag till Anna då. Ser inte alls ut att vara 26 år, högst 15! Gamla hästar brukar ju bli lite kantiga och sådär, men denna är så rund och fin så. Ser ut att vara en riktigt trevlig häst =)

MVH Fredrika

Emelie-G
0

#35 Oh, tack :)

Jag hade med kameran igår när hon var jättepigg och fräck, men självklart låg batteriet kvar hemma. Suck -.-

Essgarde
0

#36 Nää, vad typiskt! Man blir så arg när sånt händer. Kan säga att jag gjort det misstaget mer än en gång. Trodde man skulle lära sig på sina misstag men =P

MVH Fredrika

Emelie-G
0

#37 Detta var faktiskt första gången jag glömde det, dock ej sista skulle jag tro :p Och självklart var det en hel del andra hästar som brallade och höll på i hagen i kvällsljuset. Nästa gång jag har med kamera och batteri står de säkert i anra änden av hagen och betar.

Essgarde
0

#38 Haha, förmodligen kommer det vara så. Visst känns det ibland som om det alltid är ngn som vill jävlas med en.

Jag tänkte för en gång skull ta mig i kragen, kliva upp vid halv 4, cykla till Axvalla hed(en hage större än byn jag bor i, full med hästar och kossor) och fota djuren i morgondiset. Ställde klockan, klev upp men upptäckte att det regnade. Vad less jag blev då…Men det är sånt man får ta =P

MVH Fredrika

anna.
0

#34 - Tack för kritiken, har alltid haft problem med sittsen men ska tänka på det du sagt ;) Dressyrkropp vet jag inte, korta ben och lång överkropp, har visst lyckats dölja det ganska bra på bilderna >:D

#35 - Hehe, jo hon är en riktig pärla. Ägarna är extremt nogrann med henne så det är antagligen därför hon fortfarande är så fräsh och har massor av krut kvar. :)

anna.
0

#36 - Jadu mli, du är en ärtis hon var ju jäääättesöt igår ;D