Gomorrn 20/6
Hihi, nu fuskar jag! ;)
Vad ska ni hitta på i dag… eh, i morrn… eh… i dag???
Själv ska jag schlappa. : )
Kanske rida en sväng, får se.
Kram Emma = )
Haha =)
Först och främst ska jag gå & lägga mig om någon timma kanske =P
Men imorgon ska vi näta in min systers balkong igen. De som äger fastigheten har målat så hon var tvungen att ta ner nätet (som hon har så att katterna kan vara ute). Så det ska upp igen för nu har de målat klart…
Sedan om det är fint väder blir det väl att åka ner till stranden och ha det skönt hela dagen!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag ska ha massa roliga saker för mig.. ^
Först till UM, sen ska jag kanske (haha ^^ tyst Jennie ;)) träffa en kompis.. Och, ja.. *host* Ha lite kul.. XD

#2, oh no :O xD
Imon ska jag till en kompis, får väl se vad vi gör, badar iaf ^^ :P
Mwahahah.. Okej, bestämt, jag SKA träffa min kompis.. *host*killen-jag-strulade-med-som-var-bästa-kompis-med-han-jag-strulade-med-förut*host*

#4, ont i halsen ? ;) HAHAHAHAH xD
#5 - Jaaaa.. Typiskt nu när Alex är borta.. :/
tokungar ! :D
jag vet inte vad jag ska göra idag, handla står på listan iaf, först, SOOOVAAA !
imorron är det helg igen, så himla göttans, och nästa fredag går jag på fyra veckor semester YEAAAH! :D

Gomorgon!
Jag jobbar hela långa dagen, börjar 8 o slutar 14.30, hinner hem o vända o så börjar jag 16 igen på samma ställe o går till 21. Hyser STORT agg mot sånahär dagar… Ja så nå mkt mer är inte planerat
Tro det eller ej men jag gick upp halv 7 idag =P
Ska ta ett bad nu och sedan ta det lungt vid datorn tills vi ska näta in systerns balkong.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
miaaa ! hur har det gått med jobbet ?

Jag ska inte göra nåt. Slappa bara, kanske :)
Idag fyller min man år så det blir till fira honom lite bara vi här hemma. Men innan det blir det till å krata lite mossa som sätter sig i g-klipparen. Hyresvärdens gräsmatta e en mossmatta på vissa ställen. Lite städ å antagligen lite sol å pyssla ute med. Antagligen rider jag lite idag med men senare.
har nästan inte sovit nått på hela natten….sitter nu och dricker kaffe.ska snart släppa ut hästarna och ordna vatten åt dom i hagen.ska försök att klippa gräsmattan sen också..
God Morgon!
Jag har precis kommit hem från tandläkaren, blää… De va tvugna att lägga in ny plast pga att den gamla hade släppt=(
Men jag ska nog iväg och rida en sväng i skogen idag…

Klockan ringde 9.00 idag, fy så tidigt ;) Skulle hinna duscha, äta innan 10.30, då jag ska ut och ta in Schess fråg hagen och rykta honom, göra han fin till familjen kommer vid 11. Sen ska vi åka till Monika och jag är jättenervös! Hoppas så innerligt att det går bra med hoppningen :) Kommer hem vid 14.00 skulle jag tro, sen händer det inte så mycket resten av dagen ;) Slappa, slappa och slappa som vanligt ;)

god morgon!
idag ska jag till öland och sola och bada. sen ska jag väl till stallet och kolla till rollepålle och se om det kommit upp ngn jourlista inför midsommar.
Jag vaknade vid 10, satte på datan..har inte tänkt göra så mycket, städa och packa inför imorrn.
god middag, i eftermiddag åker jag till Espana och jobbar, stannar där i 3 veckor.

#18# Gud vad härligt det låter. Vad jobbar du med?
God morgon ^^
Vaknade fem i tolv idag *hoppsan* och har bara hunnit trycka i mig lite frukost/ lunch - frunch. Syrran hällde just ut hela komposten över köksgolvet (fråga inte hur) så jag blev tvungen att visa hur man torkade upp skiten -.- (eftersom vissa människor föds utan förmågan att andvända hjärnan). Om någon timme ska jag ta tåget till Lerum där vi ska rida islandshäst igen. Jag hoppas att jag får rida Embla idag också, hon är så söt :)
Kram Hanna
Hanna
God eftermiddag.
Idag har jag varit duktig och klippt gräset, fast det är massa kvar… :O
Funderar på om jag ska baka en kladdkaka eller något, och muta syrran mot att hon klipper resten. x)

Bubbel - jo då, ska ringa henne nu i kväll eller i morgon o bestämma när jag ska åka ner o hälsa på =)
Hej hej!!
Idag har jag inte gjort speciellt mkt. Bara städat, tvättat o klippt gräset. : / Sen ska jag nog försöka övertala mamma o pappa att cykla med mig o bada, så tråkigt att göra det själv… : D
tjoho mia ! :D

Hihi japp! =) Tänkte anlita dig som chaufför hihi ;-P Men de va jädrans va svårt med tåg dit, va ju 4 byten på alla resor…

Hihi japp! =) Tänkte anlita dig som chaufför hihi ;-P Men de va jädrans va svårt med tåg dit, va ju 4 byten på alla resor…
OOH ska jag vara chaffis :D KUL! :D
ja, det är nog lite tågbyten, sthlm ? alvesta ? vad mer ? kan inte komma på nått…Nässjö möjligen…

idag har i stort sett hela min dag gått åt till att sitta i en bil..
var idag iväg med caben och nu ska den äntligen vara färdig! på hemvägen tog vi en sväng förbi McDonalds då ingen hade ork att stå vid spisen efter resan.
Väl hemma igen blev det en liten tupplur och sedan va jag uppe och hälsade på pållan.
Sedan var jag och handlade lite då kylen och frysen ekade och nu sitter jag här.

Först i Sundsvall o sen Stockholm o sen antingen Jönköping, Alvesta eller Nässjö. Hihi va visst bara 3 
hehe :) men alla dom sista tre, jkpg, nässjö och alvesta ligger nära mig :D

Ja de har jag räknat ut ;-) Jkpg va de väl 7 mil till om jag inte minns fel
Japp 7 mil, men tåget går till värnamo från alla tre ställena. :)

Ok, då ska jag testa klura ihop de på nå sätt =)