Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettavel
Läst 1139 ggr
Mangis
0

Stella

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var en tuff dag för Stella eftersom mamma Mangis fick besök av equiterapeut. Lååång väntan i grimma och i vattenspilta. Annars flyter allt på som det ska; hon kan ledas i grimma och lyfter på hovarna (dock inte alltid utan protester). Idag hade hon ett stort schabrak på ryggen och det var inte det minsta läskigt! Nästa steg är transporten, och efter midsommar börjar vi löshoppa.

Cilla89
0

sickan sötnos :D Hur stor kommer hon bli?

MiaMaria
0

Vilken duktig lite tjej då =)

Mangis
0

Jag vet inget om föl och storlekar (annat än att de ska ha vuxit ca 90% vid ett års ålder), men Hanna gissar på runt 160 iaf. Mangis är ju bara 151, men Spender är stor så man kan ju hoppas på ett mellanting.

Anna
0

Vad duktig hon är =) Jag ska börja lägga schabrak på Wilda och spänna fast med täckgjord om hon inte tycker det är allt för otäckt och gå på promenader nu snart. Hon blir ju 11 månader imorgon sötnosen! Det går så fort…

Stella är JÄTTESÖT!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

__iE
0

Åh vad söt hon är :D

mazze
0

Sicka långa öron ;) Men sååå söt!

Mangis
0

Långa öron hade även Snobbe, så det kommer väl från Mangis. Jag är oerhört förälskad i min pigga och busiga lilla ölis! Ska snart ut och pussa på henne igen, öva mer på att gå i grimma. Jag väntar tills det går helt bra innan vi börjar träna på transporten tänkte jag.

Thorsson
0

Jag har alltid kunnat lägga min jacka på vår fölunge :) Sedan hopn va liten :) Fyller ju 1 år nu sista juni :)

mazze
0

#7 Bus hade oxå långa öron när hon var liten ;)

Mangis
0

#9 Det kanske hänger ihop med att de är lätta i typen? Stella ser ju iofs mest ut som en köttbulle just nu, men mamma Mangis är ju av en lättare typ.

Thorsson
0

Faradibah har långa öron. :)