Sara Är tillbax ( ;
Heejsan, nu var de verkligen länge sen ; ( .
Jag vet att jag bara lämnade sidan, men de fanns mykket att göra så de bara vart så , men nu när de är sommarlov och allt så kommer ja tillbaka, jag har verkligen saknat er ( : , Jag hoppas att ni har haft de bra så länge, finns en del att läsa på denna sida nu ( ; Nått nytt som ha hänt ? ^^ , .
Jag kan ju berätta hur de är me mina hästar, ni kommer väl ihåg Molly och skrållan ? : ]
Med Molly är de bara bra, vi har tränat dressyr för tränare i ridhus varannan vecka ett bra tag nu , de har verkligen gett resultat ; D, hon är jätte lugn med andra hästar nu iaf ( : , verkligen verkligen skönt(:
Jag har oxå märkt hennes hoppförmåga, hon är riktigt duktig ; O
Jag har hoppat hemma med henne som högt 65 cm : O , Hon är endå en bit över hindren alltid : D, man ser verkligen gläjden i henne ; D
Så vi har självklart varit med på en liten clearround tävlingen på ridskolan i stan, 40 cm två gånger(ville att hon skulle få en chans till utefall de inte gick så bra första gången) , Jag trodde att de inte skulle gå . Men , de gick kanon : O hon överaskande mej totalt ; O
Så vi kom hem med två rosseter : ) *stooooollllttttttttttt*
den tävlingen var den 2 / 6 .
Nu den 8 / 7 ska vi vara med på en travhästhopptävling , ( :
Clearound dååd, ska va me på 30 och 50 cm ( :
man får väl hoppas att de går bra ( :
Ska snart börja hoppträna för tränare, har gjort de nåra gånger nu men ska börja lite oftare : )
Men vi hoppar endå bara varannan vecka,och bommar en gång varje vecka, : ]
Och på tanke på dressyren, de går prima de ( : Galopp skänkel ha blivit väldigt bra, ( :
Med all denna träning och allt , har fått Molly och med, att lita mer och fått känna varandra ennnu bättre, så allt går mykke bättre, (: verkligen glad över henne, hon har blivit en riktig bra ridhäst : D
Sedan vare ju lill Skrållan ; ) den sötasaken ; D
Henne går allt jätte bra me , hon fyller 2 år den 4 / 7 : D ,
va stor hon ha blivit 
hahah : ) , tömkör henne o så , går brabra : )
Sen till mej ?!, kanske inte finns så mykke och säga om mej hahahha :P ,
Men ja hoppas att ni vill ha tillbaka mej på dennna underbara sida ; D , jag har iaf saknat er jätte mykke ( : .
Jag kommer lägga inte lite nya bilder på både Molly , skrållan och mej ; O haah : )
men jaa, Sara is back : )
Ha de bäst < 3

Vad roligt att du är tillbaka :) Välkommen!
Jättefina bilder, hon är väldigt fin din Molly. =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Va roligt att du är tillbaka! :)

Jättefina bilder!

Kul att du är här igen! Välkommen tbx!

Välkommen tillbaka o va kul att det går så bra med molly :D och med skrållan med såklart ;P

Välkommen tillbaka. Här har inte hänt så mycket faktist. Så det är ju bara att slänga sig in i diskussionerna igen. *ler*

välkommen tillbax^^
fint hår du hade!:)

Tjohoooo! : )

Kul att du är tbx :D

Va kul att du är tillbaka o att de går så bra med hästarna!! =)
Heej. Kul att du är tillbaks. : )
nämen hej och välkommen tillbaka ! roligt att du är här igen :D

Välkommen tillbaka. Roligt att höra att det går så bra med din häst. Reddie och jag ska iväg på tisdag på vår första träning för tränare.
Nämen va kul! :D
Hej hej xD
det som hänt hos mejj e "bara" att Murremisse är död :(