Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 306 ggr
Alexandra13
0

hejsan svejsan

Vilket fint väder väder idag, perfect nu när det är skolavslutning!

Alla hade så fina kläder utom jag…! Men men det var kul å se när 9:orna åkte iväg i dom dära vagnarna, dom kastade vattenbalonger ;P Jag har bara 2år kvar sen går jag ut nian :) Är det kul att gå ut nian?(ni som har gjort det) hehe, dum fråga jag vet..

Cilla89
0

Kul och kul, både kul och tråkigt :/ Jag menar har man gått i samma klass i 9 år, känns det fruktansvärt att lämna klassen :'/ Jag tjöt som en riktig bebis :P Men sen var det ju en lättnad att slippa grundskolan och få välja ett gymnasie med ämnen som intresserade mig, då hästar, hästgymnasie var ganska självklart för mig..

Struten
0

#1 håller med både kul och tråkit, men i våran klass har dom flesta gått i samma klass sen vi var 5 år, 11år asså=| så nog kändes de sorligt, spec eftersom många börjar gymnasie på annan ort.. men endå skönt att slippa och få börja på nå nytt^^

Johanna
0

jag tyckte nog att det var ganska skönt att sluta 9:an… Jag är en sån där person som tror att allt blir bättre.. haha.

bara jag slutar 9:an, bara jag blir 18 osv osv…men icke! ;)

däremot hade vi det ganska kul när vi hade avslutning… jag o några tjejer i min klass drack första groggen kl 06.30 på morgonen, sen höll vi på hela dan o kvällen… Det tråkiga var att lämna alla vänner, tyvärr håller man ju inte kontakten så bra m alla.-. allafall blev det så för oss.

Alexandra13
0

jag kommer inte sakna min klass när jag går ut nian iaf. Det e ingen bra klass…tyvärr. Den gammla var mkt mkt bättre. Men vi splittrades när vi skulle börja 7:an tyvärr.

Maja
0

Jag tyckte det var skönt.. Trivdes inte så bra på min förra skola, men nuuu på gymnasiet är det super!! :P

RubHel
0

Jag ville inte skiljas från min klass. Världens bästa :D Hade gått med flera stycken ända sedan jag var 6 år gammal, så det var lite svårt att säga hej då. Och sen hade vi så underbara lärare. När dom stod och grinade på avslutningen var det svårt att hålla tillbaka tårarna.. :P