Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 9880 ggr
Bazoka
3

Schleich hästar?

Hejsan!

Nu när jag är lite äldre har jag faktiskt blivit mer intresserad utav Schleich hästarna & tillbehören! Otroligt intresserad har jag blivit utav dessa modellhästar!

Är det någon som säljer många Schleich hästar i ett "paket" om ni förstår hur jag menar, gärna får där vara tillbehör osv. med! :) Ryttare, stallskötare osv. är jag också intresserad av, Bil, Transport, Vagn, Stall, Lada osv!Allt med häst  och tillbehör till häst är jag intresserad av. EJ PEGASUS, ENHÖRNING OSV!

Har själv:

*Hannoveranersto, Dressyr.

*Lippizanersto.

*Lippizanerföl.

*Palominohingst.

*Tinkerhingst.

*Shetlandsponny valack.

Har haft fler men när min hund var valp tuggade han sönder en del.. Men är intresserad av ALLT utom de hästarna jag redan har. :) Om du samt har hundar osv. som kan följa med i paketet är det även intressant! ^^

Så finns det några här ute som har Schleich hästar/tillbehör som bara står o skräpar? ;)

[Willuer]
0

Jag har en påse med flera stycken här någonstans :P

Bazoka
0

#1; Du kan inte se om du kan hitta påsen och fota allt du har o sedan visa mig? :3

JTphoto
1

Jag har en sån där häst. Tror det är ett Lippizanersto. Men min är helt vit. Inte med frå man utan helt vit. Kan inte hitta den på nätet? Är det fel då eller hur funkar det?

MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"

[Willuer]
0

#2 Kan jag ordna :)

[Willuer]
1

Detta är dom hästar + två ryttare jag har:

mnia
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Allt för 1000kr. 
Eventuell frakt kan jag stå för :)

Bazoka
1

#6; Väldigt bra pris! :'D

Dock har jag redan ( från vänster ): Nr 10, nr 12, nr 17, nr 20 & 21. :) Går det att du tar bort de hästarna eller du vill sälja allt  ett? ^^

[Willuer]
0

#7 Tänkte sälja mina för en 500-lapp eller så ;P

Bazoka
0

#8; Jag avvaktar nog, är sugen på ett lite mer större paket! Detsutom hade jag redan 3 av de hästarna du visade på bild. Men tack för att du skulle kunna sälja det! :)

mnia
0

#7 Jag skulle helst vilja sälja allt i ett :) 
Du skulle väl kunna skicka ett medelnade om du vill tänka dig att köpa alla endå , så kan vi skriva där istället :)

Bazoka
0

#10 jag ska kolla lite på blocket/tradera osv, mejlar dig om det blir aktuellt! :)

Bazoka
0

putt

Bazoka
0

puttar upp igen, Kan nu vara intresserad utav en enstaka häst osv. behöver ej vara paket! Hästarna/tillbehören ska vara i fint skick, det vill säga inga större märken, blekade osv. Och de ska inte vara om-målade!

Dock vill jag inte ge 59 kr osv för en häst, Kan ju ge mer pengar för ett paket, men att betala 59 kr osv. för en häst, nej tack :)

FRÅGOR:

Jag har gjort egengjorda saker som passar till Schleich hästarna, stall, grimmor, täcken osv. är du intresserad utav det?

Svar: Hm, ja! Men beror helt klart på hur de ser ut haha! ;) Eftersom när jag lekte med hästarn aanvände gummiband som grimmor så vill jag ha ngt mer.. ja! ^^ Så självklart!

JTphoto
0

Läs gärna mitt inlägg igen. nr 3.

Siggemyvovve
0

Jag har ett stall om det är intressant!
Står bara och samlar damm i ett skåp….

Bilder kan läggas upp om så önskas.

Bazoka
0

#14; ja, har redan en sådan häst. :)

#15: ja, bild skulle jag gärna vela se! :)

JTphoto
0

#14 ja fast du jag ställde ju lite frågor också. Kan du inte hjälpa mig med det?

Siggemyvovve
0

#16 Här kommer de då!

Siggemyvovve
0

Och insidan: