Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 896 ggr
MalinLar
0

undersökning....

Hej

Tänkte höra om ni hakat på modet med gummistövlar (blommiga / randiga/ prickiga …. ) eller om vi har vanliga hederliga ?

Vad har ni för gummistövlar ( färg / märke) . En bild kanske ?

/Malin

Maja
0

Äger inte ett enda par.. Ska jag ha så lånar jag mammas gröna, vanliga.. ^^

RubHel
0

Jag har vanliga gröna. Använder dom i stallet när det är regn och lerigt. Vill ju inte förstöra ridskorna :P

gejsa
0

Jag har mina gröna jaktstövlar tror jag det kallas.

E_hjo
0

Jag har såna dära gröna Tretorn. Ja, de vanliga helt enkelt! =D

__iE
0

som man inte rider i, elr som man rider i ? ^^

Jag har iaf inga stövlar o rida i har skor, o "vanliga" stövlar har jag ett par röda o sen ngn annan färg ;P ^^

jn84
0

Jag har helt vanliga. Fast efter åtta år så har de börjat läcka in vatten. Så vi får se vad det blir för nya… Billigast möjligast på ÖB skulle jag tro ;)

Abico
0

Jag köpte svarta stövlar med rosa sulor och färgglada blommor på, förra året ^^ Det var ingen som fattade "grejen" med dom då, hoppas att fler hänger på nu ;P Ingen aning om vad det är för märke på dom faktiskt, och orkar inte gå ut i hallen (4 m) och kolla. Men dom är fina (!)

Kram Hanna

Hanna 

fridak
0

har inte hakat på trenden. har ett par gröna, billiga från ÖoB för 59:-

lisette
0

jag kör på mina ridstövlar om jag ska ngnstans

MiaMaria
0

Min mor skulle va snäll o köpa stövlar till mig förra sommaren, de blev ljus-gris-rosa med små små blommor på över hela stöveln, vidrigt fula!!! Ser ut som ett gammalt lakan ungefär…

bubbelbubbel
0

jag har ett par indränkta med roskildelera fortfarande tror jag, ett tvångsköp jag gjorde eftersom jag inte ville gå runt med leriga skor, stävlar var enda alternativet den festivalen då leran var mellan 1-3 dm djup….
men fasen, jag gillar dom :D minne lixom :D

reddie
0

Har inga gummistövlar. Men ska jag köpa så blir det nog vanliga gröna eller svarta

Cydonia
0

Har ett par vanliga gröna. Men om det skulle stövlar med nyckelpigor och blommor på i stl 40 skulle jag köpa dem direkt! Så dumt att bara bäbisar ska få ha snygga stövlar. >__<