Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: utrustningtillbehör
Läst 864 ggr
Rustis
0

Schabrak förslag

Jag har ett par shabrak förslag som jag skulle vilja skicka till någon hästsportbutik eller vart jag ska skicka det?

Jag har legat på kvällarna och skissat på schabrak, har två stycken som jag även drömt om och som jag tycker kanske hade varit rätt fina. :)

Men VART ska jag skicka mina schabrak ritningar?

Är hemskt tacksam för svar! 
Tack på förhand!

Elshira
0

Om du bara vill ha för eget bruk kan jag varmt rekomendera mias rs, hon tillverkar schabrak helt efter önskemål till enligt mig riktigt bra priser jämfört med andra. Om du vill lämna in till någon större tillverkare som hööks, jacson osv ska du nog tyvärr imte räkna med allt för stor respons. Jag mailade hööks ang vidningsträns som många ponnyraser använder och jag fick ett "ok jag aka föra det vidare" och sen inget mer från dem. Nästa halvår komm det visningsträns, men knappt något av mina nämnda designförslag/önskemål fanns med i färdiga produkten villet resulterade i ganska få köpare och att det utgår/utgått ur sortimentet. Så vill du skicka iväg det så gör det till några andra. De vanligaste mer komersiella tillverkarna är väll hansbo, globus, jacson och horze. Maila dem!

Hakuna matata!

Elshira
0

Dubbel

Hakuna matata!

Rustis
0

# 1 Tack så hemskt mycket!!

Rustis
0

# 1 Jag hittar ingen kontakt till horze?