2 gratis!
Så där ja nu har jag fått hem mina 2 russ till stallet jag fick dom allså gratis, då ingick 3 sadlar,3 träns,1 sele med tömmar,massor med vojlockar o shabrak, å täken gösses vad täcken. Då det svarat över 100 personer på ponnyrna å jag vann så känndes det! Jag var n1 till dom här liven å vad jag gilla dom. Dom är så fina så söta inga skador helt friska, å jag bara fick dom! Lite egna är dom Stoet är snäll men barn kan inte ta in henne från hagen då hom lärt sig dumheter å skrämma dom. Valacken ja han är min så det ska bli min kör-ponny, kommer rida hne lite själv med är bara 156 å väger 48-50kg pendlar där imellan. Så det ska funka lite ibland men mestadels ska jag köra han älskar körd å jag köra. Å barnen älskar häga med med på¨en tur. Valacken han e lite löms kan se hur sur å farlig ut som helst men ingen fara med vuxna dok kan navsa barn så jag fick även en munkorg till han. Men som idag när jag vart ute (5 gg i hagen) o kollat till dom, är som å vända på en hand. Kommer glatt å säger hej! Är inga tedenser till det dom brukar visa eller något sånt. Hoppas det håller i sig detta. När jag va å titta på dom sa det klick i mig, här är dom mina ponnys det är ju dom. Älskar ha något å jobba med, å dumheter dom har ja… det gör inte ett skit för dom vill ju inte döda någon bara visa att dom har lärt sig detta och det har skrämt vissa. Tänk om det håller i sig att dom har blivit som att vända på en hand, då måste dom gillat mig med? Så dom jag gillade som gösses jag ska ta kort imorrn då ska ni få se :) vilka sötnosar ser lagom busiga ut så där som man vill ponnys ska se ut. Men jag återkommer till detta med bilder för mera skryt imorrn :DDD haha men visst är det kul! Är intemycket för skryta men detta är ju skitkul det tycker jag iaf! men mera skryt om imorrn
Kram Sofi
Vad roligt =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Obs e lite på lyset firar att dom är hemma så kolla inte för mycket hur stavningen är å dyl 

#2 haha.. tyckte väl lite att du sluddrade på i 180!!

Ha, ha vad kul att du fått russ. Hur gamla är dom då? Är det stam på dom?

Gejsa.. tror att Ledin deckat vid det här laget!

Ha,ha det är väl risk för det.
Stoet är mamman å hon är fin som få 20år hur snäll å fin som hälst. Sonen är 17 kan bitas men inte sån mot mig men inte barnsäker pga det. Hela å friska aldrig vart sjuka, alla papper å sånt. Han har vart godkänd hingst o hon guldbelönad. Jag har kort på dom men lyckar ju inte minska ner dom
så mannen måste hjälpa mig med det. Putsa alla saker gösses vilken tid det tog… Jaja nu e sakerna rena å fina. Men kort kommer. Barnen har ridit gick toppen hon tassade fram sakta å försiktit. Å jag deckade inte pga alckhol sovit som en skit gör det när det gäller hästar å transport. Kommer sova lika illa inatt för då ska min vbl-sto åka till en tjej igen på prov men denna var lyckad trevlig rar tjej som kan lite.

Dom såg ju jättesnygga ut. Kanske lite mycket mage men det går väl ner efter betet.
vad fina dom är
Tack! Jag tycker oxå dom är fina 
Grattis! Kul!
Sara

Dom är riktigt fina!! Grattis till ägarskapet!

Grattis vad skojigt för dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars