Fälttävlanskort
Hej!
Jag undrar om man måste ha något speciellt fälttävlans kort för att få tävla lättare klasser i fälttävlan? Eller är det bara något som jag har fått för mig?
Jag undrar också :D
MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"
Ja det behöver man för även dom lägsta klubb tävlingarna då det är en tuff sport! :) men hör med dom på fälttävling i fokus dom har koll! :D Lycka till!
#2 Nog är det en tuff sport. Har byggt massa hinder hemme så tufft och svårt är det, men väldigt roligt :D
Det är nästan ingen aktivitet på fältävlanf i fokus. Lite svårt att fråga när ingen läser frågan xD
Jo det är fasligt kul! :D haha då är det lite svårt att fråga XD Men man behöver som sagt var fälttävlans kort :) ni kan ju höra med närmaste fälttävlans klubb! :) kan vara bra att träna för tränare oxå :) lite då och då så man får lite hjälp och för att få prova alla hinder som dyker upp på tävlingarna :) Så har jag tänkt göra! Så vi kanske ses på tävlingsbanorna :D Men ju fler som frågar och svarar och kikar in där destå mer rörelse och aktivt blir det ju! :) jag ska försöka bli lite aktiv där! Ni kanske oxå hänger på? :D
Visst kan ju alltid ge de ett försök :)