Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 1539 ggr
[TrueAlien]
0

Fälttävlanskort

Hej!

Jag undrar om man måste ha något speciellt fälttävlans kort för att få tävla lättare klasser i fälttävlan? Eller är det bara något som jag har fått för mig?

JTphoto
0

Jag undrar också :D

MVH Julia Tingström www.jtphoto.se

"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"

smillasol
0

Ja det behöver man för även dom lägsta klubb tävlingarna då det är en tuff sport! :) men hör med dom på fälttävling i fokus dom har koll! :D Lycka till!

JTphoto
0

#2 Nog är det en tuff sport. Har byggt massa hinder hemme så tufft och svårt är det, men väldigt roligt :D

Det är nästan ingen aktivitet på fältävlanf i fokus. Lite svårt att fråga när ingen läser frågan xD

smillasol
0

Jo det är fasligt kul! :D haha då är det lite svårt att fråga XD Men man behöver som sagt var fälttävlans kort :) ni kan ju höra med närmaste fälttävlans klubb! :) kan vara bra att träna för tränare oxå :) lite då och då så man får lite hjälp och för att få prova alla hinder som dyker upp på tävlingarna :) Så har jag tänkt göra! Så vi kanske ses på tävlingsbanorna :D Men ju fler som frågar och svarar och kikar in där destå mer rörelse och aktivt blir det ju! :) jag ska försöka bli lite aktiv där! Ni kanske oxå hänger på? :D

JTphoto
0

Visst kan ju alltid ge de ett försök :)