Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 715 ggr
lisette
0

jobb?

vad jobbar alla med?

själv har jag ansvaret för den lokala utrustningen och lite helpdesk på ett distans apotek i hässleholm. vi skickar ut medicin till halva sverige.

emsems
0

pluggar, jobbar som ridinstruktör och städar.

hoppas dock på en framtid som projektledare inom reklam

gejsa
0

Inget. Kallar mig för hemmafru. he he

davidia
0

jag jobbar som personligassistent.men vill byta jobb.

Struten
0

går i skola:)

Sessan
0

Inget här heller. Studerar för tillfället. Skulle nog hinna med jobb på sidan om men det är jag för lat för.

Men jag kan ju bidra med att jag har jobbat på fiskars saxfabrik ett halvt år.

Lunascape
0

Jag studerar heltid på högskola och har två extrajobb. Ett som laboratorieassistent på skolans färglaboratorium och det andra i en fotoaffär. Tar också på mig diverse designuppdrag och fotograferar lite.

Bara roliga saker med andra ord Glad

eMis
0

Det vet du redan eftersom vi jobbar på samma ställe….

__iE
0

Går fortfarande i skolan :/ ^^

Marre79
0

Jag jobbar som vårdbiträde inom äldrevården, men skulle vilja byta jobb, är utbildad inom handel..

Mithra
0

jag jobbar som vårdare på ett härbärge för hemlösa, och läser till socionom,

Maserati
0

Jag jobbar på en redovisningsbyrå

SarahPeace
0

Går i skolan :( uhh

Sandra
0

För att va tjej så har jag faktiskt ett ganska ovanligt jobb tror jag. Jag är truckförare på COOPs rikslager. Alla prylar som batterier, motionscyklar, lampor, stekpannor och annat ni köper på coop (om ni nu handlar där) kommer från mitt jobb.

Själv handlar man på ICA då… hehe… sponsrar inte mitt jobb över huvudtaget. Jag vet vad det är för skit som säljs *flin*

bubbelbubbel
0

industriarbetare in i själen. HAHA.
Thule Sweden AB äger mig, jag gör takräcken så alla som tycker om att transpotera saker på taket kan göra det. :)

Talismana
0

Jag går i skolan xD Men vill bli fotograf elr webbdesigner!

lisette
0

hemmafru, vad härligt det låter gejsa…

Sandra
0

bubbelbubbel - Jobbar du på Thule? Du är en ängel! Utan såna som du så hade vi aldrig kommit iväg till fjällen. Takboxar är bra.

Jag vill också va hemmafru, kul att prova på. Men jag måste bli nåns fru först… det är där det felar… hmm.

bubbelbubbel
0

sandra, haha, men så snäll du är ! :)
det var ju tur att Thule finns, så alla som vill kan åka till fjällen. :) och det är ju tur att sånna som du finns så jag har nått jobb :)

Faxlin
0

Jag är emellan två jobb;-)
Ett snyggare sätt att säga: Arbetslös.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

CarCar
0

Går sista året på gymnasiet "snart är det student" Efter det ska jag förhoppningsvis jobba :)

pinoccio_03
0

Jobbar som personlig assistent! =0)

bebbe
0

Har sedan 16 år anställning i hemtjänsten Hörby, men går sjukskriven sen 3 år tillbaka efter en trafikolycka, antagligen blir jag snart sjukpensionär. Tråkigt när man trivdes så bra på sitt jobb, jag jobbade bara 50% och alltid !6-22 eller 17-22, så det fanns gott om tid att jobba med hästarna också.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

CBA
0

Mammaledig….men när den är slut så går jag tillbaks till att bli fritidsforskare….

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

gejsa
0

Ha, ha fritidsforskare är första gången jag hör. För du menar väl arbetslös?

lisette
0

mmm ledig vad underbart det ordet låter

JoJos
0

Pluggar,stallskötare,karaoke värdinna och mentalskötare :)

Eve
0

Jag pluggar för närvarande, jag satsar på att bli radiopratare :) eller nåt…

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

gejsa
0

Mentalskötare!! Finns det längre? Dom har ju stängt alla mentalsjukhus. Har själv jobbat på Sundby Sjukhus i Strängnäs för många, många år sedan.

Tinka
0

Lyx hustru, näe jag är sjuk pensionerad pga SLE.

MalinE
0

Jag jobbar som djurvårdare/instruktör på naturbruksgymnasium. Håller på med smådjur hela dagarna! :)

[slo]
0

Sista året på gymnasiet här… Och efter det hade jag inte tänkt jobba än på några år, förhoppningsvis :P

Nästa år kan jag bli sedd i hovstallet och på militärens hästar i stockholm… Och året där efter vill jag åka till Spanien och praktisera :)

Wanilj
0

jag är undersköterska, arbetar här nere endast tim och vik.. är dessutom laserterapeut samt har gått motsvarande steg två på axelsons animalmassageschool… hade tänkt börja läsa till socionom ni i höst!

Hoppas att jag kommer in, det skulle vara såååå enormt roligt.. har alltid trott att jag inte hade behörighet så jag undersökte aldrig möjligheterna…men i fredags så tänkte jag att jag skulle gå igenom alla utbildn på högskolan i Kalmar och såg att jag visst hade behörighet!!

sen hoppas vi kunna föda upp welshpartbred i liten skala.. med arabston och trevliga welshhingstar!

CejCej
0

Går i skolan å jobbar mcd och vikarie på förskolor.

shirley
0

nu jag jobbar inom hemtjänsten och som kontaktperson…. tidigare provat på lite olika under kortare tider. städat hotell, badvakt, sågverk, telefonintervjuare, gatukök och i stall

PimTheGreat
0

Jag är undersköterska och är timanställd inom Ronneby Kommun. Jobbar på ett sjukhem som heter Vidablick och ibland i hemtjänsten i Bräkne-Hoby. Ibland får jag jobba mkt ibland inget alls….så jag e arbetslös egentligen…