Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 715 ggr
lisette
0

jobb?

vad jobbar alla med?

själv har jag ansvaret för den lokala utrustningen och lite helpdesk på ett distans apotek i hässleholm. vi skickar ut medicin till halva sverige.

emsems
0

pluggar, jobbar som ridinstruktör och städar.

hoppas dock på en framtid som projektledare inom reklam

gejsa
0

Inget. Kallar mig för hemmafru. he he

davidia
0

jag jobbar som personligassistent.men vill byta jobb.

Struten
0

går i skola:)

Sessan
0

Inget här heller. Studerar för tillfället. Skulle nog hinna med jobb på sidan om men det är jag för lat för.

Men jag kan ju bidra med att jag har jobbat på fiskars saxfabrik ett halvt år.

Lunascape
0

Jag studerar heltid på högskola och har två extrajobb. Ett som laboratorieassistent på skolans färglaboratorium och det andra i en fotoaffär. Tar också på mig diverse designuppdrag och fotograferar lite.

Bara roliga saker med andra ord Glad

eMis
0

Det vet du redan eftersom vi jobbar på samma ställe….

__iE
0

Går fortfarande i skolan :/ ^^

Marre79
0

Jag jobbar som vårdbiträde inom äldrevården, men skulle vilja byta jobb, är utbildad inom handel..

Mithra
0

jag jobbar som vårdare på ett härbärge för hemlösa, och läser till socionom,

Maserati
0

Jag jobbar på en redovisningsbyrå

SarahPeace
0

Går i skolan :( uhh

Sandra
0

För att va tjej så har jag faktiskt ett ganska ovanligt jobb tror jag. Jag är truckförare på COOPs rikslager. Alla prylar som batterier, motionscyklar, lampor, stekpannor och annat ni köper på coop (om ni nu handlar där) kommer från mitt jobb.

Själv handlar man på ICA då… hehe… sponsrar inte mitt jobb över huvudtaget. Jag vet vad det är för skit som säljs *flin*

bubbelbubbel
0

industriarbetare in i själen. HAHA.
Thule Sweden AB äger mig, jag gör takräcken så alla som tycker om att transpotera saker på taket kan göra det. :)

Talismana
0

Jag går i skolan xD Men vill bli fotograf elr webbdesigner!

lisette
0