Betyg :P
Blev lite sugen på att få reda på folks betygspoäng :P
detta är riktat främst till de som gick ut 9:e klass. ;P
jag fick 275 poäng,,
2 G, 6 MVG och resten VG
Jag ska gå ur nian nästa vecka. Men förra terminens betyg blev 230 p. Jag har höjt mig lite nu tror jag…
Perfekt!! :) Grattis!! :) Själv får jag mina betyg om några veckor (har gått ut andra året på gymnasiet nu ;))..
Oooh.. Visst kan man ha 320 poäng som mest? :) Jag hade 300.. :) Hade 12 MVG, 1 G och resten VG.. :P
Jag gick ut första ring, läser hästhållning på Säbyholms Naturbruksgymnasium.
Jag fick MVG i Arbetsmiljö och säkerhet, Djurkunskap - grundkurs och Arbetsliv naturbruk.
VG i Växt- och djurliv, Basmaskinkörning (=traktor), Svenska A.
G i Datorkunskap och Idrott och hälsa A.
=)
Hmm.. Okej, kanske lite off nu.. Men jag fick VG i Samhällskunskap A nu, men vill göra ett prov för att få upp det till MVG, samtidigt som jag vill få upp Historia A-betyget till MVG också.. Kan man göra hur många sådana prov som helst? ^^ Jag måste ha 18,00 i snitt ju.. ^^
JAg går ut tvåan på onsdag… vet inte riktigt vad jag får för betyg.. men mest VG tror jag. två MVG och ett G tror jag.. när jag gick ut nian hade jag 245 poäng tror jag

290p
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Men värsta smarta alla va här då. :) Själv har jag bara 200… skulle ha fått 215 om inte min No lärare sänkte mig där.. :/

jag får nog 310 tror jag, 14 MVG och 2 VG, går ut 9an på fredag:)
Jösses va ni va smarta då… Hade 160 när jag slutade nian, om jag inte minns fel :)
Gyllan: Du och min syrra fick lika många MVG:n Och G:n ;-)

Gud vad alla är duktiga i skolan.
Jag går ut 9an på onsdag kommer ha 160p, alltså G i allt. Har sökt djurvård.

jag har inte gått ut nian än(om 2år?), men jag vet att jag kmr få IG i allt!
Duktiga människor. ^^ Jag hade 235 p när jag gick ur nian, om jag inte minns helt fel. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
har inte en aning om vad jag hade…längesen nu :P

Oh… Jag hade nog typ 215 p eller nått ^^,
Går NV nu ( = osmart val) ;)

I nian hade jag 175p.. inte så jättebra.. men godkänt i allt =D och nu slutbetyg från gymnasiet, 14mvg, 8vg och 7 g =D
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

*rotar fram betygspappret* i 9:an hade jag 235 poäng, o jag tkt det va mkt, men ser att många fler har myyycket mera ^^

hade 220 förra terminen… har höjt mig i några ämnen nu, men vet inte alla än så vet inte riktigt hur mkt poäng jag får…

hade 240 till julen, slutgångs betygen får vi först på torsdag, men ja tror iaf jag höjjt de lite^^
#12 Hoppsan, då var det inte 160 jag hade… 140-150, minns inte hur många ämnen det var som inte var godkända :P

går i sjuan men har mvg i det mesta. dock har jag slarvat som fasiken i maj och juni, hoppas att lärarna glömmer sånt tills åttan (A) varit mer frånvarande i juni än hela sjuan totalt, inte bra alls..

hade 245 när jag slutade nian.

Va va de för poäng man fick för dom olika betygen då?? Länge sen de nu…

Jag är så gammal att jag har inte fått g och sånt. Utan 1 tom 5 i betygen.

#24, G= 10 poäng, VG= 15 poäng och MVG=20 poäng :)

Fick reda på betyget för Fysik A idag…
Eh… IG…. =´(

Ok, tack! Isf hade jag 190 poäng, känner mig inte som någon plugghäst jämfört med er ;-P
#27 Trist
Men du gjorde säkert så gott du kunde, ingen kan ju göra mer!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
betyg urk det vågar jag inte änds fundera på 
Slutar åttan på torsdag, får se då ;) Vad jag har fått reda på är att jag har 6 mvg och inga ig iaf =)
#27 Vad trist. Fysik A är värsta mardrömmen, jag är glad att den kursen är över! Fast kemi a är värre… >.<

Har inte fått mitt än, men i höstas hade jag 255 (4 MVG, 2 G och resten VG), hoppas jag har höjt mig! Fast det behöver jag egentligen inte för intagningsp. är 165 

Är klara med 18 av 28 kurser, har än sålänge: 6 G, 7 VG och 6 MVG..
Jag går i 8an och vet säkert att jag har ett MVG i tyska och fem VG i svenska, engelska, SO, NO och matte ^^

jag gjorde en fantastisk upphämtning i bild måste jag erkänna! hade IG vid jul och fick MVG i slutbetyg 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#36# Ja, det var mycket bra gjort peppe. I vad?

i bild skrev hon ju gejsa ^^ hihi

Ha,ha det läste inte jag. Dåligt av mig.

alla kan läsa fel ;)

Jag gick ut nian igår, 10MVG 5VG å 2G=285p

min lillebror gick ut nian igår. han hade mvg i allt utom 3 ämnen, sen räknas ett ämne bort så han fick 310p. han har haft det ännu lättare i skolan än vad jag hade.
Fick 6 mvg, 2 g och resten vg = 260p ^^

Va alla är duktiga!!

Jag fick 290p. 10MVG och 7VG :D supernöjd

#35 hehe inte en ända i vår tyska klass fick MVG i tyska i slutbetyg. Läraren var inte så bra…hmm
Hm… jag gick ju inte grundskolan i Sverige men jag hade motsvarande MVG i alla ämnen. Gav det 320poäng eller??

jag gick ut 8:an nu och hade 8 MVG och resten(5) VG,, 290p.Blev väldigt nöjd

#47 japp, alla mvg motsvarar 320!

Jag hade 220p när jag gick ut nian förra året.
Nu har jag G rakt igenom. Tyvär har jag inte den turen att vara favorit eleven. Man måste vara det på min skola om man ska få högre betyg! det är sorgligt men sant :(

#29 0 #32 Mjo, de e ganska trälit faktiskt… Men jag ska göra en IG-prövning precis innan skolan börjar så jag får hoppas att jag blir godkänd då iaf! =D

#50 så är många lärare. har haft en som inte alls förstod mig och inte jag så vi skrattade mest åt varandra. en annan lärare valde sina favoriter redan första dagen och jag var inte en av dem…

fick 12 MVG och 5 VG räknade på det och fick det till 315 poäng(?) men ska man ränka bort de lägsta? det var nån som sa att dom gör det? isf blire 300 poäng^^

mm, man ska räkna bort ett ämne. Det är för att de som har svenskengelska ska ha chans till lika bra betyg för där får man ju inte betyg :P

Jag fick 240 nu när jag gick ut nian.

när jag gick ut nian hade jag 210 p. 4 Mvg, 5g och resten Vg..