OT. Vilken mobil har du?
Jag vill gärna ha svar på denna fråga! :D
Dåliga alternativ. Jag använder en Nkia Express Music, men inte för att jag inte fixar dagens appar eller så utan för att jag helt enkelt trivs bättre med en sådan!
Dåliga alternativ. Jag använder en Nkia Express Music, men inte för att jag inte fixar dagens appar eller så utan för att jag helt enkelt trivs bättre med en sådan!
Använder en SE Xperia x8 men den är just nu inne på lagning (förhoppningsvis), så jag använder en gammal W205 tills jag får min andra tillbaks.
What doesn't kill you makes you stronger.
En Sonim. Stor och ful, men klarar att falla i vattenhinken, umgås med höfnas, torv och spån och att bli trampad och tuggad av en häst. Duger till mail och surf, har en ficklampa från h*****et och en kamera som duger att anteckningsbilder med - mer behöver jag inte. Har hittills inte sett en app jag behöver …
Gick länge i valet och kvalet mellan att gå över till tuch eller stanna kvar på den gamla hederliga vik-telefonen. Behöver ju något som är skyddat i stallet så den håller, känns som dom nya telefonerna är så känsliga.
Har nu i våras iaf köpt mig en Sony Ericsson Xperia Active och är väldigt nöjd. Den verkar tåla det mesta.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Tror inte så många av oss häst människor har råd med en ny iphone.. om man inte råkar ha mycket pengar, de mesta går ju åt till hästen ;)
Lets not and say we did
Jag har en Sony Xperia Go. Damm- och vattentät samt stöttålig, känns lämpligt i ett stall. 
Vill sen också tipsa om att när det gäller den här typen av undersökning så är det bättre med alternativet "Skapa undersökning" istället för "Skapa iFokus-kluring" då kluringen är mer av en frågesport. Med en undersökning får man en bättre översikt över resultatet. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#7 Jag tror faktiskt inte att den är stöt-tålig. Det står ingenting om det i produktinformationen eller reklamen om den. Fler telefoner blir s.k. damm- och vattentåliga, men jag tror inte det finns någon som faktiskt är testad att vara stötålig enligt sådana klassificeringar.
Min xperia active står det i produktinfo att den är gjord av stål vilket ska ge högre skydd vid stötar, men det innebär inte att den är godkänd att tåla stötar.
Medarbetare på westernridning.ifokus
#8 Kanske inte stöttålig i den bemärkelsen, men reptålig skärm och inget direkt ömtåligt hölje. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Har en smartphone men den får sällan följa med till stallet och sen har jag en samsung galaxy S3 som jag oftast använder=)
-Bättre ökänd än okänd
IPHONE4 ofc haha ;)