Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 899 ggr
emsems
0

hästsaker i thailand

ni som varit i thailand… fanns det några hästsaker där? antar att det inte inns täcken osv eftersom att dom har det så varmt, men fanns annat kul? ridbyxor eller kasnke något vi inte har här? schabrak? tävlinskläder? funderar på be någon där sy upp en ny kavaj åt mig!

steffy
0

min mamma var i thailand förförra året, hon nämde inget om hästsaker, men jag kan fråga henne om hon såg något. skall du åka till thailand?

emsems
0

jepp! åker den 15 mars!

steffy
0

jag fyller år den 17mars, kan du skicka lite sol i skåne den 17? Skrattande
det måste ju vara skönt att åka ifrån kalla sverige.
hur länge ska du vara i thailand?

Monday
0

Jag har varit där 2 år i rad och jag hittade tyvärr inga ridsaker över huvud taget :/

http://www.regret-nothing.com

Snuttan2
0

Har mkt mkt svårt att tänka mig att de har några hästsaker utav intresse… Om de har några hästsaker alls, som nog bara det är svårt att hitta, så är de nog väldigt låg kvalité. Jag pratade med lite hästfolk när jag var däre nere för ett par år sedan och de importerade hästar, foder, saker, folk = allt, ifrån andra länder (om än fortfarande asien och enligt europerna hade de fortfarande otroligt dålig standard ;))…

emsems
0

jag ska vara där i  veckor bara

emsems
0

jag ska vara där i  2veckor bara

Jill_Niss
0

BARA?! haha guud vad skönt ;) Ha en trevlig resa ! :)

lisette
0

kavaj kan de absolut sy upp!

sarahbestgirl
0

Jag har varit i Thailand 6 år i rad, jag är väldigt hästintresserad! Jag var och red på en häst där, dom använde inte schabrak då utan som handdukar. Men borde ju finnas hästsaker i Bangkok i alla fall kan man ju tycka, thailändarna har nog inte råd att åka till andra länder bara för att få tag på saker till sin häst! Ska finnas!Glad