Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthästbloggar
Läst 2342 ggr
eefoto
2012-06-23 16:53
0

Bloggpartner?!

Jag är en 16 årig tjej som gärna skulle vilja starta en blogg med en eller flera personer.Jag är förutom hästar även intresserad av foto,bildredigering och webbdesign och har hållt på med detta rätt mycket.Jag har bloggat från och till sedan 2009 på olika bloggar,både personliga och om hästar. Nu är jag då intresserad av en hästblogg.

Om du är intresserad av att blogga med mig eller kanske en till är det väldigt bra om du:

- Är 14-17 år gammal. (Beror på person också.)

- Skriver med vårdat språk,inte överdrivet med smileys och utan medvetna stavfel exempelvis powni osv…

- Tar bloggandet seriöst och inte kommer med förlåt för jag inte bloggat inlägg varannan dag.

- Ha photoshop och vara van vid det. (Själv har jag det inte längre i och med datorbyte.)

- Ta bilder med "bra" kvalitet.

Detta är givetvis bara önskemål och inga krav.Men om detta låter intressant kan ni på ett eller annat sätt ta kontakt med mig.Antingen här eller min mail eefoto@live.se .Hoppas du är intresserad :)

Erika, ~värd på dressyr~

CorneliaAndersson
2012-06-23 17:32
0

Skulle vara jättekul, fast nu har jag bara sköthäst och är bara hos den 2 gånger i veckan ;(

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Loveu
2012-06-23 20:42
0

Jag är lite intresserad , men jag är bara 12 år och har bara gimp alltså inte photoshop..

Ponnyparadiset
2012-08-16 15:24
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är intresserad , jag är 16 år och bor på en egen hästgård utanför Göteborg. Jag har en egen Maxad D-ponny vad namn Merci. Har en mycket bra systemkamera så bra bilder kan jag ju lova dig men jag kan tyvärr inte photoshop men jag har det hemma så jag får la lära mig. Vill du veta mer om mig så fråga bara. :)

Jag och min ponny.