Tävlingsklädsel
Vad har ni för kläder när ni tävlar hoppning?
Tror ni att mörkt beiga byxor som matchar schabraket, vit långärmad tröja och väst funkar? Blir ju lite tvärtom.. Kanske blir för mycket tvärtom :P
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Vita byxor, skjorta, tröja/kavaj, väst och hjälm samt ridstövlar.
Skjorta är obligatoriskt.
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Skjorta är väl inte obligatoriskt i hoppning? Där får man ju ha färgade ridbyxor och långärmad tröja, upp till lokal :)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
upp till lokal är ju inte tävling.. lokal, regional, nationell, internationell är tävling & då måste man ha skjorta & alltid långärmat
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

upp till lokal inkluderar ju även lokal och då krävs inte skjorta iallafall..:P
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Jag tävlade inte med skjorta då jag tävlade men om jag får tro så blir det såhär.
Det är inte skjortan det är krav på utan kragen. Jusst därför finns det lösa kragar som får att ha istället för skjorta.
Tävlade lokal så kan inte svara för reglera för regional och uppåt. Men läs TR. Finns på nätet och där hittar du alla svaren :D
MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"
skjorta är inte obligatoriskt, inte vita ridbyxor heller :) så din ide låter kanonbra!
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Jag har beige ridbyxor, gul- och vitrandig skjorta med krage, brun kavaj, bruna ridstövlar, brun väst och svart hjälm. :)