OT: Hemma hos mig

Finns ingen bild på bild 6..
Fint hus ^^

oj nu var det visst det xD

#8 får vi inte se dungeonen?

va fint :) fast lite "sterilt" kanske?
Fint! =) Du vill inte byta TV? ^^

10 det är ju det nya.. så lite skrafs som möjligt…

jag vågar knappt visa mitt ruckel..

Så fint du bor MiaMaria. Jättefin färg på köksluckorna och kaklet. Mild färg liksom. Usch jag vill inte ta foton. Har så mycket grejor framme överallt. *ler*
Men det såg inget bekvämt ut med fotöljen framför datorn. Du borde sitta så lågt i jämförelse med datorn ju.

Lisette - dungeonen???
Cilla - Jo vi har inte hunnit fylla de så bra än, saknas mkt tavlor o sån än men min bror (som äger huset) är lite för kräsen, inga saker som jag föreslår tycker han passar…
Emelie - Haha nä du :-P
Gejsa - Tack! Jo jag är ju så pass lång så de fungerar bra, jag kommer upp i rätt höjd om jag sitter rak i ryggen, slappar jag ihop o lutar mig bakåt så tar jag med mig tangentbordet ;-)
usch jag har inte städat på hundra år, så det blir inga kort här inte :P
men det ser mysigt ut miamaria ! :D

men maria då. vet du inte vad en dungeon är?

Ha, ha ja, du kanske behöver öva på att sitta rak i ryggen. Jag skulle bara säcka ihop där iaf.

har varit runt o fotat nu, ni får ta det som det är… känns som jag fortfarande bor i flyttkartonger.
pippegult kök… bilden är från visningen

haha, ni blir nog klara snart lisette :)
jag gillar era påslakan, dom var fina :)
Fint!
OT: hemma hos mig finns en grävling på baksidan :P

trodde det va en JÄTTE spindel på er toa lisette ^^ men det va visst en blomma sen när jag kollade nämre :P xD

Vad fint ni båda bor :)
MiaMaria, bor du tillsammans med din bror?
__iE, det trodde jag med först !! :D

Va gulligt du ser ut o ha de Lisette! Och nä, vet inte va de är… *blond o norrlänning *visslar**
Japp snuttan, jag o min bror är "sambos". Han köpte kåken av pappa o jag hyr in mig, lite för stort med 1 person på 140 kvm ;-)

#30 Haha…det trodde jag med! Jag e så spindelrädd…tänke bara "Nä, men va?"…sen så jag…en blomma…haha =)
#30 Haha jag med, jag ryckte till som fasen =P
Lokes rum är verkligen sååå gulligt lisette =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#35 HEhe…inte bara jag som e spindelrädd då =)

amen tror ni vi har mutant spindlar i skåne? =)
maria - då får du söka lite ;)

Huuum de enda jag får fram är "grotta" eller massa tv-spel och jag får inte in de i sammanhanget…

Japp det såg verkligen ut som en jättespindel. Usch och fy, tur det var en blomma ;-)
Ni har ju jättefint hemma båda två. Skojigt att se hur ni bor.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#37 nej jag tror inte…jag vet…haha…jag har allt sett jättestora läskiga spindlar i skåne…var därför jag flyttade därifrån 
Men nu när jag e klart så tänkte jag visa lite hur de ser ut här hos mig.