Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: efterlysningar
Läst 4376 ggr
Mr-Goldfish
0

Palle Ellehammer Nielsen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som vet någonting om palle ellehammer nielsen? Han ska (som jag förstått det) Vara en dansk hästhandlare som säljer och köper hästar över hela världen. Han står nämligen som förra ägare till min häst Krezip och jag vill väldigt gärna ta kontakt med honom i hopp om att få lite mer information om hennes tidigare liv, kanske få reda på fadern och modern till henne och etc. :) Jag har googlat runt och letat i timm tals nu men utan någon direkt framgång, så all information som kan tänkas dyka upp är mycket välkommen :D

Zahara
0

Carl Christian Ellehammer nielsen heter han egentligen och det är inte trvliga saker man hittar on honom :( anmäld för vanvård och djurplågeri, tror inte du får mycket info från honom tyvärr. men man får fram en del när man googlar!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Zahara
0

tele 0045 97192310 Hvedde mosevej 4 Kibaek….

Mr-Goldfish
0

Det har jag också kommit fram till efter mycket goooglande, men tack för namnet och nr! :) Jag ska ge de ett försök och kontakta honom!

Zahara
0

man kan ju alltid frågan kan inte få mer än ett nej :)

tovenir
0

Hej! Mr- Goldfish!Jag kanske skulle kunna hjälpa dig med info på din häst. Jag köpte en häst av Palle Ellehammer 2 juni iår och har själv fått ta reda på saker och ting om denna häst jag har fått hjälp av en mynighet iDanmark. Det är säkert så som ni skriver om Palle jag har inte haft problem med honom (än) utan han har varit mig mycket behjälplig. Hör gärna av dig så kanske det går att lösa. Min mail adress är tovenir65@hotmail.com med vänliga hälsningar Anna Hallberg