Stallet - En avkopplande plats
Någon mer som tycker att stallet är en avkopplande plats? I stallet är den enda gången jag inte känner mig stressad, jag känner mig lugn och harmonisk och man slipper tänka på allt. Jag kan riktigt koppla av! Någon mer =)?

Precis så känner jag med!

håller med dej… stallet är en plats där det kan gå flera flera timmar men det känns som minuter.. :) hatar att behöva komma till stallet o veta att jag har bråttom.
fast just nu känns stallet mest jobbigt iomed att min häst varit dålig så länge.. j

Håller med till 100 % Finns inget skönare efter en lång skoldag, att få byta om och kila ut till hästarna..
Ja, jag känner verkligen att stallet är min plats i livet. Det är där jag ska vara!

Absolut! Det är såå skönt :)
X)

Mocka och rykta.. åh, jag är det är härligt.. Men då ska man ha gott om tid på sig, för annars blir jag trött och nere.

Stallet är mitt andningshål där jag kan slapna av och komma ner i varv och allt annat bara blir bagateller, det är jag och hästen som gäller då…lite egen kvalitetstid :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Håller absolut me er alla!!! Finns inget bättre att komma ut och känna lugnet i stallet!! =))
Jag håller också med till fullo =) Man blir bara så lugn, även att det alltid finns någonting att göra försvinner all stress!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling