Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 342 ggr
Galoppan
0

Stallet - En avkopplande plats

Någon mer som tycker att stallet är en avkopplande plats? I stallet är den enda gången jag inte känner mig stressad, jag känner mig lugn och harmonisk och man slipper tänka på allt. Jag kan riktigt koppla av! Någon mer =)?

DojoKelder
0

Precis så känner jag med!

Johanna
0

håller med dej… stallet är en plats där det kan gå flera flera timmar men det känns som minuter.. :) hatar att behöva komma till stallet o veta att jag har bråttom.

fast just nu känns stallet mest jobbigt iomed att min häst varit dålig så länge.. j

Cilla89
0

Håller med till 100 % Finns inget skönare efter en lång skoldag, att få byta om och kila ut till hästarna..

Galoppan
0

Ja, jag känner verkligen att stallet är min plats i livet. Det är där jag ska vara!

__iE
0

Absolut! Det är såå skönt :)

Galoppan
0

X)

Loa-bg
0

Mocka och rykta.. åh, jag är det är härligt.. Men då ska man ha gott om tid på sig, för annars blir jag trött och nere.

CBA
0

Stallet är mitt andningshål där jag kan slapna av och komma ner i varv och allt annat bara blir bagateller, det är jag och hästen som gäller då…lite egen kvalitetstid :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

pippa__
0

Håller absolut me er alla!!! Finns inget bättre att komma ut och känna lugnet i stallet!! =))

Anna
0

Jag håller också med till fullo =) Man blir bara så lugn, även att det alltid finns någonting att göra försvinner all stress!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se