nån med en TEKNA sadel?
finns de nån där ute med en TEKNA sadel?
vad tycker ni i såfall`?
Japp, följde med en sån till foderhästen, en dressyrsadel.. Jag tycker den är helt okej, den passar honom bra och funkar för mig att rida i, dock är jag ingen hejare på sadlar så, bara sadeln passar hästen och inte är oskön att sitta i så är jag nöjd ;) Lite tung kanske? Vi har en allround av nåt annat märke också, som vi ska börja använda också, när han gått ner lite runt magen.
okej..=) för dom verkade prisvärda nämligen… å att man kunde värma om bomen tyckte jag verkade smidigt=)
Ja, det är ju superbra! Min häst har hyfsat rak rygg, med hög manke. Men borde ju ju kunna passa oavsett rak eller svängd då tycker jag?
jag trodde min pålle hade rak rygg men hanhar faktiskt inte så rak hehe.. men de får bli sadel utrpovare hon säljer nämligen desa sadlar åjag tyckte de verkade vettiga så ska bara se om de finns nån som passar till honom.. =)
hört att sadlen är takformad så passar inte alla hästar. aldrig testat men känt och klämt på en och tycker dom ser bra ut. en kompis hade den utprovad till sin häst tyvärr hamnade den i bakvikt.
#5 hmm okej ja de är väl bara att testa.. finns inte så mycket mer att göra tyvärr.. som sagt en hel djungel detta med sadlar:S
#3 Du vet inte vad du har för modell? Letar efter tekna sadel
De är sketa sköna att rida i. En häst jag känner har en allround sadel av tekna. Red i den två gånger, föll pladask för den. Så himla skön ;)
jag köpte ju en hem. en dressyr. gudomligt skön är den