Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 608 ggr
Mandysan
0

Vilket är DITT favoritgodis?

Vilket är det? Jag har nämligen märkt att vi hästmänniskor oftast äällssskaaarrr godis!Skrattande

Mitt är riktigt mörk choklad. Gärna 85% kakao.

Cattis
0

Gröna grodor! Räcka ut tungan Så färska och "kladdiga" som möjligt. Slurp!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

LinneaG
0

Oj, den här listan kan bli lång!

Zoo
skumsaker, långa runda finns vita o rosa
laktrisgrodor
Plopp

det är väl de som ligger vid toppen just nu

jen
0

chips är min passion Generad  men jag  försöker att hålla vikten, så jag får väl poppa popcorn istället Flört det duger ju det med.

sen älskar jag lakrisal som jag aldrig får tag i längre *suck*

Kiara
0

Lakrits (plus för salt) och choklad min 60%

Linda
0

Jag äter allt!!

-Är godis missbrukare..fråga Bye Bye Sandy om våra påsar! he he

gejsa
0

Lakrisal har jag hemma jen. Det köper gubben på finlandsbåten det ligger massor av rullar i en stor rullkartong. Har fått magkattarr av dom så jag äter inte längre.

Jag gilllar det mesta. Salt lakrtits, chips, ostbågar, smågodis överhuvudtaget.

lisette
0

chips och popcorn är nog mina favvisar faktiskt

Linda
0

#6 Lyxo dig!!!

gejsa
0

Men det är inte billigare på finlandsbåtarna längre. Vissa saker är t o m dyrare än här hemma. Om man går till överskottsbolaget och köper godis är det billigare där. Lidel,s också ibland.

Linda
0

Märkte det sist jag åkte båt att det var rätt dyrt.

Marre79
0

salt lakrits. o tjära tabletter det är gott…

lisette
0

tjära?

davidia
0

jag älskar schweitzernöt,har en sån hemma jämt.

LinneaG
0

Jo Linda, våra godis påsar väger en del Flört

jen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6   OJ! åt du för mycket av lakrisalen ?  Flört

Tinka
0

Äter lite godis men, kan emellåt frossa i choklad med nötter…

CBA
0

Jag tycker inte om godis (sötsaker över lag) men ska det vara något så kan jag äta saltlakrits och choklad, men det händer ungefär 3 ggr/år Glad

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

emsems
0

chips äts nästan varje dag, men sen även lösviktsgodias av alla de sorter! dipp till chips, och glass å allt gott!

Eve
0

Jag har oinget favoritgodis… Men just nu läääängtar jag efter en påse brio frukt!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

gejsa
0

#15# Ja, ett tag åt jag en rulle per dag. Det sa min mage ifrån.

Linda
0

ha ha , jag äter godis varje dag..Tyvärr så äter jag alldeles för mkt onyttigt..Inge bra för tänderna ju..

LinneaG
0

Jag försöker hålla mig i veckorna o äta på
helgerna, men det lyckas jag inte så bra med..

Linda
0

#22 Du och jag med en godis påse så vinner jag ju..;)

LinneaG
0

Hmm..nja beror på vad som finns i :P

Marre79
0

ja tjära…terva leijona…finns på finlandsbåten..

gejsa
0

Ha ha vi är nog värst iaf med godisätande. vi måste sluta med det. Börjar gå upp i vikt faktist. Sitter och tittar på -du är vad du äter- med ostbågar jättebra.

Marre79
0

ostbågar är ju så himla gott!!!!

LinneaG
0

Ja, när man ser på 'du är vad du äter' så tänker jag
varje gång att ja ska börja röra på mig mer.
Men jag går till stallet, det får räcka just nu :P
Men snart är det ju sommar, kanske bäst att man
börjar träna lite mer då..

gejsa
0

Ja det är ett bra program. Men dom kunde visa lite mer var man köper alla dessa varor. Vad är miso tex? Var köper man aloevera jousen etc……

Linda
0

På naturlivs butiker, aloevera jousen har jag gett hästarna och kan köpas av lokala aloe vera försäljare.

gejsa
0

Nej hos oss fanns det inte. VAd är miso då? Aloe vera ger man det till sina hästar samma som till männskor. Varför har du gett hästarna det då? Det är väl dyrt?

bubbelbubbel
0

25# haha, dom är speciella i smaken dom tjärtabletterna. haha. pappa köper alltid sånna och prackar på mig. hahahah

elin
0

Saltlakrits
Geischa (stavas?)
Kexchoklad
Chips
Ostbågar

Gött =D

/Elin

Linda
0

331 Ja men vi hästägare e ju så lättlurade ju;)

-Var till ett dräcktigt ponnysto vi hade.

-Miso=osäker på..

CBA
0

Jag har sett Miso bland de asiatiska varorna på ICA Glad

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Struten
0

choklad m.m  beror på de är lite olika vad man är sugen på men choklad ligger nog högst upp på listanGlad

gejsa
0

Men vad är det då? Ingen som vet? Miso alltså.

elin
0

Ååh jag glömde sånna här salta stenhårda godisar :D

/Elin

Sessan
0

Allt som är salmiak.

Lakrisal brukar jag också köpa från båten i flera paket. De brukar vara slut på nån vecka.

ThereseW
0

Miso är en sojabönsprodukt. man låter sojabönor fermentera under en lång period & så blir det som en tjock massa. Det är som en "pasta" som man mest använder som buljong…

ThereseW
0

Jusst ja, mitt favoritgodis: choklad, helt klart! scweizernöt, kexchoklad m.m. *yummi*

Wanilj
0

Räcka ut tunganaloveran smakar skiiiiiiiit!!!!  jag fick en sån flaska av min far och jag fick hålla för näsan när jag drack den!!*hulkhulk'

Jag kommer inte i mina gamla kläder längre… så mkt älskar jag smågodis..ostbågar..chips…potatisskruvar…JAG ÄTER ALLT som står på INTE listan…Generad

Wanilj
0

Räcka ut tunganaloveran smakar skiiiiiiiit!!!!  jag fick en sån flaska av min far och jag fick hålla för näsan när jag drack den!!*hulkhulk'

Jag kommer inte i mina gamla kläder längre… så mkt älskar jag smågodis..ostbågar..chips…potatisskruvar…JAG ÄTER ALLT som står på INTE listan…Generad

Evelina
0

Älskar lakrits, choklad och nappar, zoo elr jag gillar nog allt godisOskyldig lite sockerberoende kanske… =)

Evelina
0

Älskar lakrits, choklad och nappar, zoo elr jag gillar nog allt godisOskyldig lite sockerberoende kanske… =)

gejsa
0

#40# Tack för att du berättade. Har alltid undrat vad det är. Men dom visar ju inte varorna ett och ett. Det rullar bara upp en massa namn. Så det är alltså en smakersättning ist för buljong?!

Ja, wanlij här också. Allt som man inte ska äta är jag alltid sugen på. Det som är nyttigt är så äckligt. bläää

jo
0

ALLT !!

Mandysan
0

Just det jag får inte glömma en sak.. CHIPS! Jag är helt tokig i chips! Speciellt paprika chips..

__iE
0

Laktits, choklad & popkorn (:

Marre79
0

#32 Ja det är speciellsmak men det är gott!! kan nog äta hur mycket som helst av dem

bubbelbubbel
0

#50, hihi, ja det är det verkligen, men jag kan inte äta så många längre, men när jag var liten gjorde jag ju det. :)

Marre79
0

Hittade ett par askar i skafferiet…de tog slut ganska fort…:)

bubbelbubbel
0

haha, jaa, jag har nog inte ätit dom på ett år nu. minst.  men det blir så ibland. haha

Eve
0

jag blir inte sugen på godis efter att jag har tränat nu mera faktiskt.. det är skitbra i och med att jag tränar typ fem dagar i veckan ^^ har gått ner flera kilo =)

ThereseW
0

#46 Jag har aldrig använt det, men vad jag förstår så är det som nån form av gegga gjort på sojabönor som man ofta använder i grytor, soppor osv. Undar om det smakar gott..? Fundersam

Eve
0

Om ni tycker att ni äter för mycket sötdsaker så är ett tips att borsta tänderna när ni blir sugna.. då smakar ingenting gott längre ^^

Wanilj
0

#56 he he he!! gud va tandborstar jag kommer att göra slut på!!

Eve
0

#57 - haha, får man räkna med ;).. alternativet är att skölja munnen med munskölj eller nåt..

Wanilj
0

tänkte jag skulle maila dig då jag vill köpa ngt av digFlört Kommer behöva dem till vår stora dam när hon kommer hem!