Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1304 ggr
LindaKarlstrom
0

nya ridkläder -tips mottages :)

Jag behöver köpa några nya tröjor ochnt-shirts att rida i, jag älskar rosa och körde på det till förfra hästen. Men den nya är fux och det går bara inte! Marinblått och svart ska det få bli nu. Tips på vart jag kan kolla? Jag älskar Hööks HVpolo tröjorna men dom är tyvärr lite för dyra.

kallander
0

Om du bara ska ha tröjor så kan du väl kolla i vanliga klädaffärer? H&M, lindex, ullared (om du bor hyffsat nära). Det blir ju alltid 3 ggr så dyrt bara för att det köps i en ridsportsbutik tyvärr..

LindaKarlstrom
0

Ullared ör tyvärr alldeles för låmgt bort, ca 140 mil. Jag har inte sett snygga dam pike tröjor på någon vanlig affär, har du? Har kollat gina & hm idag, samt granngården men där fannsbdet inga ridkläder alls

kallander
0

haha okej, ja det är lite långt.. Men kolla i sportaffärer då! :) intersport, stadium eller vad som finns där du bor. även golfare har mycket piké om ni har någon sådan affär.

Jag tycker inte om piké själv så jag kollar inte efter det men jag vet att jag har sett lita varstans. :)

LindaKarlstrom
0

Får kolla in sportaffären nästa gång jag är in till stan! Skrattande

Jag ber om ursäkt för alla stavfel i övre inlägget, skrev på ipaden och den har minsan ingen inbyggd rättstavning har jag insett.

kallander
0

ja gör det :) lycka till!

norrbottens
0

kolla om det finns något stadium outlet (?) nära du bor! Där finns det piketröjor, mest i herrstorlekar, men beroende på vilka storlekar du har så.. :) jag köpte 3 pikeer för 150! :D

LindaKarlstrom
0

Tack för tipset! det finns i grannstaden, jag har dock 34 men att kolla skadar nu inget, risken är att dom kommer vara lite stoa.