Skötare/Medryttare
Hej!
Någon som behöver medryttare/skötare till sin häst/ponny? Som skötare mockar jag och gör alla andra sysslorna, och rider om du inte hinner/orkar/vill göra det själv. Och som medryttare rider jag bara! Hästen måste finnas i Klippan då jag vill kunna gå eller cykla dit! Och ta bil om det skulle vara väldigt dåligt väder osv. Rider gärna i skogen/hobbyridning osv, men lika gärna dressyr. ( Då jag ej tränat dressyr förrut behöver jag isåfall rida för tränare! )
Ras, ålder, kön osv spelar ingen roll! Bara vi trivs tillsammans är jag nöjd :-) Har du fler hästar så hjälper jag såklart till med det! Antalet dagar kommer variera, då jag är 13 år går jag ju fortfarande i skolan och har läxor. Så det varierar antalet dagar jag kommer. Bor i Pappersbruket och Klippan Centrum varannan vecka.
_Emelie ( På bilden ser du mig och min gamla skötarhäst )
_
Ridit i ca. 4 år, och hjälper nu till med ett Engelskt Fullblod och Travare. Samt rider Islandshästar då & då. :)
Innan dess har jag ridit Fjordningar, Russ, Halvblod, Haflinger, och en Tinker. Varit skötare på en Unghäst, Russ.