Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 958 ggr
PonnyAnnie
0

Veterinären idag..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag ska vi till veterinären med Tickle,igen.Jag hoppas verkligen att detta är sista gången..Han har ju varit skadad sen i december,senskada.Förra gången vi var där var han mkt bättre:)Jag galopperar honom 5 minuter om dagen och han är riiktigt het! Han verkar absolut inte ha ont så man kan ju hoppas..Är han inte bättre idag så ska han kanske opereras,då ska han stå två månader innan han kan tränas igen..:/ Jag skriver senare ikväll el.imrg hur det gick.

//Annie

jen
0

"håller tummarna" för er

Loa-bg
0

Lycka till, vännen, och pussa Ticke från mig (:

E_hjo
0

Åh, hoppas att det går bra!!  Lycka till!   =)

PonnyAnnie
0

Tack tack:)

Anna
0

Lycka till, håller tummarna =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MiaMaria
0

Hoppas de går/har gått bra!!!

gejsa
0

I dag skriver du när klockan nästan är 16. Hur dags har du tid eg? *ler*

Hoppas det gick bra hos vet.

Cilla89
0

håller tummarna..

PonnyAnnie
0

Hej:)
Jo,det började med att vi fick vänta i nästan 3 timmar!Jobbigt men men..På böj provet visade Tickle nästan ingenting,bara lite lite och det var inte konstigt för en häst på 15 år:)Sen på ultraljudet så så man bara lite mörkt där skadan har vatt..Så veterinären tyckte att det var väldigt positivt! Så nu ska jag börja hoppa honom lite,2 ggr/v och 5-10 språng per gång:D Det som är dåligt är ju det att skadan kan komma tbks..så det hoppas jag verkligen att det inte gör..:P Men skadan satt på ett så litet område så det är väldigt positivt! Vi ska dit om en månad igen..fredagen den 13:e,haha! Låter inte jätte bra:P

//Annie

gejsa
0

Vad skönt med positiva saker ibland här på ridsport. *ler*

Anna
0

Vad bra!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

lisette
0

härligt att höra---!