Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 595 ggr
Alexandra13
0

Ne fyy =(

Jag började gråta när jag såg denna! :'(

**** filmen borttagen ****

Stackars hund!!!

Anna
0

Jag såg i princip 2 sekunder och var nära att slänga datorn genom fönstret.

Har inga ord, fy f*n.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Cilla89
0

Tycker vi inte ska lägga upp sånna filmer..

elin
0

Varför gör inte den som filmar ngnting??? Gråter
Ett skott i pannan o en spark mellan benen ska gubbf*nskapet ha!!! *arg så jag kokar*

/Elin

Alexandra13
0

DUM SOM JAG VAR SÅG JAG HELA OCH TUR ATT INGEN ÄR HEMMA, BLAND DET VÄRSTA JAG SETT, HUNDEN BARA SKREK!!

oj glömde stänga av capslocken!

Alexandra13
0

#2 okej…..jag visste inte att man inte fick det…

Alexandra13
0

#3 exakt samma sak tänkte jag! Varför gör inte den som filmar något! Dom f*n bara står där å filmar, dumma dumma människor!!

Jojsan
0

nee va hemskt! usch hur kan man göra så Gråter

davidia
0

jag kollade på hela….konstigt att ingen runt omkring hörde när hunden skrek???det stog nått om att han blev skylldig 600£ eller nått..men hade jag varit den med kameran hade jag nog tagit nått och gett tillbaka.

neonrosa
0

J*vla gubbj*vel… Vad hade hunden gjort egentligen?!?!?!

gejsa
0

Nej fy fan visa inte sånt här mer på denna sajt. Hur i helvete kan man stå och slå ihjäl en stackars schäfer och ingen ingriper. Enl filmen tog det 20 timmar innan den dog. Finns det inga poliser där eller den som filmade tex. Nej, nu orkar jag inte se mer av filmen.

gejsa
0

Hunden satt ju för fan fastbunden med så det måste ha varit hans egen hund.

davidia
0

ja det var nog hans egna hund.

gejsa
0

Hoppas att han fick ett fängelsestraff. Det verkade som om det var nyheter som pratade och som dom visade det på tv:n. Men å ena sidan så bryr dom väl sig inte så mycket om hundarna i Spanien heller så…. Jag undrar vad den stackars hunden hade gjort. Den försökte ju inte ens bita gubbfan. Den bara skrek och skrek. Nu har jag svurit som fan men sånt här får man svära åt tycker jag.

davidia
0

ja hunden gjorde inte ett enda mothugg..konstigt.men den kanske inte vågade.det var nog inte första gången den fått smaka på pinne…..

Cilla89
0

#5 Får får man väl. Men jag tycker det är så onödigt bara :/ Vem vill så sånna saker? Man blir bara så arg och ledsen :'/

davidia
0

det är ju inget som jag skulle sitta och leta upp på nåtet iallafall…jag har sett värre filmer än denna kan jag lova men det är så hemskt grymt

lisette
0

jag tar faktiskt bort filmen för det var ngt av det hemskaste jag sett…

Cilla89
0

#17 BRA!!!

gejsa
0

Håller med dig lisette. Tycker det var för jävligt. Jag gråter än pga denna jävla film. Den sitter ju liksom fast på näthinnan nu.

Har ju ockå just haft en schäfer.

Alexandra13
0

Jag letade faktiskt inte upp filmen! Jag sökte på "R.I.P dog" för att få tag på sorliga/lugna låtar och då klickade jag på den videon utan att kolla va den hamnade om!!! Ett stort misstag!!!!

davidia
0

nej du kanske inte letade.men det har varit en himla massa djurplågeri filmer uppe här…

lisette
0

vi har kommit överens om att när det är lite hemskare filmer så SKA det sättas ut en varning!

öga för öga tycker jag. gubben borde ha blivit behandlad på samma sätt.. undrar om han fick ngt straff?

davidia
0

klart att det ska sitta en varning.hoppas att han fick det men det måste han ju ha fått.

gejsa
0

Undrar det ja, det var ju i Spaninen. *suck*

Alexandra13
0

Det känns som att ni anklagar mig! :( men men, ska ändå sluta snart!

lisette
0

vi anklagar väl inte dig? det var en otroligt hemsk video som hade behövt en varning, men det kan du inte veta!

elin
0

Men hallå!?!

hon skrev ju :

Ne fyy =(

Jag började gråta när jag såg denna! :'(

**** filmen borttagen ****

Stackars hund!!!

Det kopplar iaf JAG som att det e ngt otäckt eller sorgligt! Alla kan göra misstag.

/Elin

Alexandra13
0

nä…hä!

lisette
0

#27 det var ngt otäckt och vädligt sorligt. hade du sett filmen så hade du börjat svära. ;)  därav att jag tog bort filmen!

gejsa
0

Ingen anklagar dig Alexandra. Vi blev bara så jäkla förbannade för den var så otäck.

Har forfarande filmen kvar på en sida. Tittade bara vad som fanns mer på den sidan. Bl a ser det ut att vara en stackars hund som är ihopbunden med alla tassar och dras utefter en väg eller något. Rodeó Terror kallar dom den. Ännu mer otäckheter alltså. Tittar def inte på filmen. En leopard i Indinen dödar antagligen en hund i en trädgård också. Inte så mycket att titta på tycker jag. Fy vad äckligt! Förstår inte hur man kan stå och filma sådant utan att ingripa. Jag skulle ALDRIG kunna stå och se på hur djur misshandlas utan att springa fram och stoppa sånt där.

Murre_Uddiz
0

var här när filmen inte var borttagen, men ville inte kolla…

Vad hände eg? om man får fråga.

Murre_Uddiz
0

#29 hon har ju sett filmen ;) kolla #3 :P

gejsa
0

Hunden blev ihjälslagen med påkar i flera timmar. Hunden bara skrek och satt fast.

Murre_Uddiz
0

usch. :'(

jen
0

tur att jag inte såg den…

E_hjo
0

Usch…… låter som en otäck film….  =(

gejsa
0

Ja, den var extremt otäck. Har den fortfarande i min näthinna. Usch hur ska jag kunna sova i natt?